Życie z książkami


Ostatnio zauważyłam, że modne są różnego rodzaju zabawy książkowe.

Dlatego też wymyśliłam własną:



O co chodzi?

Przepisz poniższe pytania i odpowiedz na nie. UWAGA! Odpowiadać możesz jedynie używając tytułów książek! Prosiłabym także o wstawienie bannerka i ottagowanie kolejnych blogowiczów (5)



1. Witaj!

„Witaj, mroku”

2. Co słychać?

„Nic a nic”

3. U mnie też. To może pogadamy o Tobie?

„Nie… Czyli tak”

4. No to, jak się nazywasz?

„Marthe”

5. Dziwne imię… A więc jaka płeć?

„Kobieta-kot”

6. Tak mi się wydawało. A ile masz lat?

„Przemoczone pod plecakiem osiemnaście lat”

7. To tak jak ja. Czym się interesujesz?

„Rysunek dla początkujących”

8. Jakim byłaś/byłeś dzieckiem?

„Ten nieznośny rudzielec”

9. Uhu, szaleństwo. A jakie filmy lubisz?

„Nie-boska komedia”

10. A muzyka?

„Pop art.”

11. No a podstawa – jakie książki czytasz?

„Zjawiska nadnaturalne”

12.  Ja też. Twoi ulubieni aktorzy, piosenkarze?

„Anioł Johnny”

13. Kolor?

„Niebieski diament”

14. Też go uwielbiam. Może chcesz coś jeszcze powiedzieć?

„Nie, dziękuję!”

15. Yyy… okej… Teraz się pożegnaj z czytelnikami!

„Dobranoc, Panie Holmes”





Tagguję:



Mam do Was jeszcze jedno pytanko. Większość z Was zapewne uczy się języka angielskiego. Co myślicie o założeniu bloga, na którym wstawiałabym własnoręcznie robione karty z nauką tego języka? Jakieś zadania, regułki… Co myślicie?







Kolejne tłumaczenia na http://chomikuj.pl/Translate Prawdopodobnie będę musiała zawiesić dalsze tłumaczenia „Zniszcz mnie” – książka wydaje w czerwcu jedno z wydawnictw



Życie z książkami Życie z książkami Reviewed by Unknown on sobota, maja 12, 2012 Rating: 5