Pokaż mi swoją biblioteczkę

Jakiś czas temu modna była zabawa "pokaż mi swoją biblioteczkę". Niestety, nigdy nie mogłam wsiąść w niej udziału, ponieważ mam takie regały, na których nie widać tych brzegów książek, gdzie widnieją tytuły.
Jednak ostatnio zrobiłam małe przemeblowanie i udało mi się poprzestawiać to i owo i zrobić trochę miejsca.
Nie są to wszystkie zdjęcia, ponieważ, tak jak mówiłam, niektórych książek w ogóle nie widać. Nie fotografowałam też półek zapełnionych encyklopediami, słownikami itp. Poza tym, ciągle dochodzi coś nowego. Można więc powiedzieć, że te zdjęcia z miesiąca na miesiąc będą coraz bardziej nieaktualne xD










I co myślicie?
Tymczasem zapraszam do głosowania w sondzie
Pokaż mi swoją biblioteczkę Pokaż mi swoją biblioteczkę Reviewed by Unknown on sobota, maja 07, 2011 Rating: 5