KONTRA: 2. Twarda okładka vs. Miękka okładka


2. Twarda okładka VS. Miękka okładka

         Z pozoru moja odpowiedź na to pytanie była prosta i stanowcza: Twarda. Jednak po głębszym zastanowieniu zaczęłam dostrzegać coraz więcej minusów, a przekonywałam się do miękkiej wersji. Dlatego właśnie postanowiłam spytać Was, co o tym sądzicie…?


         Twarda okładka na pewno wygląda lepiej. Nie gniecie się tak łatwo, więc spokojnie można ją wrzucić do torby. A wyobrażacie sobie swoją olbrzymią biblioteczkę wypełnioną książkami w sztywnych okładkach, a każdy przechodząc obok, podziwia błyszczące grzbiety?

         Jednak…

         Książki w twardych okładkach są o wiele cięższe. Czasem mam ochotę wziąć lekturę do szkoły, jednak przy tak ciężkim plecaku, jak moim aktualnie, dołożenie takiego tomiku byłoby dosłownie katorgą dla mego kręgosłupa. Dodatkowo sztywne okładki są droższe, przeważnie jest to różnica nawet 10 zł!

         Więc, co tak naprawdę jest lepsze? Wydać więcej pieniędzy i mieć czym się pochwalić przed ludźmi, czy mieć coś gorszego wizualnie, lecz oszczędzić swój kręgosłup i pieniądze?



PS. Przypominam o konkursie! To już prawie koniec! KONKURS
KONTRA: 2. Twarda okładka vs. Miękka okładka KONTRA: 2. Twarda okładka vs. Miękka okładka Reviewed by Unknown on niedziela, listopada 20, 2011 Rating: 5