Mój dzień w książkach

Tak więc, życzę wszystkim wesołych, szczęśliwych świąt i mnóstwo książek pod choinką. Piszcie, co tam ciekawego znaleźliście J

A teraz zabawa od Lirael. Tekst uzupełniony tytułami książek.

Zaczęłam dzień z Początkiem.
W drodze do pracy zobaczyłam Króla Demona
i przeszłam obok Córki Krwawych,
żeby uniknąć Ostatniego Fado ,
ale oczywiście zatrzymałam się przy Domu Kości.
W biurze szef powiedział: Strzeż się psa.
i zlecił mi zbadanie Obrony Sokratesa.
W czasie obiadu z Top Modelką
zauważyłam Ukochanego Nieśmiertelnego
pod Wrotami Czasu .
Potem wróciłam do swojego biurka Szeptem.
Następnie, w drodze do domu, kupiłam Ognisty Tron
ponieważ mam Łaskę Utraconą.
Przygotowując się do snu, wzięłam Książki, moją miłość
i uczyłam się Mitologii,
zanim powiedziałam dobranoc Dziewczynie w Czerwonej Pelerynie.
Mój dzień w książkach Mój dzień w książkach Reviewed by Unknown on niedziela, grudnia 25, 2011 Rating: 5