Wakacje + stosik lektur


Wreszcie wakacje. Jak się z tym czujecie? Do której klasy (nie)udało Wam się zdać?

Ja ukończyłam II klasę liceum ze średnią 4,57 (uhu!). Dostałam dyplomik, bon na 50 zł do empiku, książkę Assassin’s Creed Renesans i stypendium J

Te wakacje będą wyjątkowo pracowite. Muszę zacząć uczyć się do matury, tymczasem nie wiem, jaki przedmiot dodatkowy wybrać. Co według Was byłoby najłatwiejsze?

Przydałoby się też posiedzieć nad prezentacją maturalną. Oczywiście temat z fantastyki, ale muszę nazbierać trochę materiałów i w ogóle ogarnąć jak to ma wyglądać.

No i trzeba będzie poczytać lektury. Oto zdjątko i rozpiska, co czeka mnie w III klasie:



1. Jądro ciemności

2. Chłopi

3. Przedwiośnie

4. Tango

5. Dżuma

6. Inny Świat

7. Mistrz i Małgorzata

8. Zdążyć przed Panem Bogiem

9. Opowiadania T. Borowskiego



+ Ferdydurke i Granica, które nie zdążyły załapać się na zdjęcie.



I opracowania, żeby nie było J





I to chyba dalej. Czekam na Wasze relacje z ostatniego dnia szkoły, z planów na wakacje, a także na odpowiedzi na moje pytanie co do matury ;)
Wakacje + stosik lektur Wakacje + stosik lektur Reviewed by Unknown on piątek, czerwca 29, 2012 Rating: 5