A U T O R E K L A M A

W dniu dzisiejszym mam zaszczyt zaprezentowa Wam wreszcie moją książkę. Tak, znajduje się już w zapowiedziach, więc niedługo znajdzie się w sklepach. Mam nadzieję, że ktoś z Was kupi, przeczyta i zrecenzjuje. To moja pierwsza książka i napewno nie jest idealna. Ale mam nadzieje, że nie zmieszacie mnie z błotem w swoich recenzjach - tak po znajomości ;P



„SEVILE. Magia i miłość” to paranormalny romans dla tych, którzy mają dość bezbronnych księżniczek ratowanych przez dzielnych rycerzy. Czas odwrócić historię i poznać nietypową kobietę, dbającą o życie nieporadnego mężczyzny.

Selena jest sevilem. Istotą z innego wymiaru wtrącającą się w życie ludzi. Zostaje jej powierzona odpowiedzialna misja – zniszczenie naukowca, który jest coraz bliżej prawdy i odkrycia tajemnicy sevili. Ciężko jest jednak zrealizować plan, gdy dostaje się ciało człowieka, którym nie umie się posługiwać. Dziewczyna, prócz nowych doznań i emocji, będzie musiała zmierzyć się z silnym uczuciem do swojego celu. Wie, że go kocha. Wie, że musi go zabić. Czy będzie umiała połączyć te dwie opcje?
A U T O R E K L A M A A U T O R E K L A M A Reviewed by Unknown on sobota, lutego 02, 2013 Rating: 5