Po maturach

Właśnie
Wszem i wobec ogłaszam, że w dniu dzisiejszym zakończyłam matury.
Wreszcie!
Ustne zdane bez problemu, zobaczymy jak będzie z pisemnymi.
A potem studia, przy czym nawet nie wiem, jakie. Psychologia? Edukacja Medialna? Psychopedagogika kreatywności? Zobaczymy.
Tymczasem mam więcej czasu na czytanie, więc recenzje już wkrótce. Mam zamiar również zacząć pisać nową książkę no i oczywiście wznowić magazyn BOOK.
Powiem Wam, na jakiem pomysł wpadłam, by poprawić swój język angielski, a także nieco się rozerwać. Tłumaczę książki. Tłumaczę w Wordzie, zapisuję, potem wydrukuję i narysuję własną okładkę. No i tym sposobem na mojej półce zawita nowa książka, której nikt w Polsce nie będzie miał ;)
A teraz, kiedy stres już opadł...
Idę spać :)
EDIT: Jak Wam się podoba nowy szablon?
Po maturach Po maturach Reviewed by Unknown on piątek, maja 17, 2013 Rating: 5