"Nie taka Kobra straszna...": Idol + Ćwieki = Nudna moda


„Nie taka Kobra straszna…” to dział, dzięki któremu możecie się dowiedzieć czegoś więcej o Kobrze, czyli autorce Secret-Books. Będę tu umieszczać różne ciekawostki z mojego życia. Jeżeli chcecie, możecie też zadawać własne pytania.

 
 

 

IDOL + ĆWIEKI = NUDNA MODA

 

            Prawda jest taka, że zachwycałam się pewnym piosenkarzem od początków jego kariery.

 Nim, czyli Adamem Lambertem. Momentalnie stałam się jego wielką fanką, a dodatkowo spodobał mi się jego ówczesny styl ubierania (czytaj ćwieki i kolce). Więc co? Zaczęłam buszować po sklepach, szukać czarnych skór i dodatków z ćwiekami. Niestety, nie było to wtedy zbyt popularne, więc znalezienie czegoś takiego graniczyło z cudem. Ale mi się udawało.

            Aż wreszcie…

            W pewnym momencie w sklepach zaczęło pojawiać się coraz więcej skór. Pieszczochy. Kolce. I wszystko z ćwiekami. Paski. Buty. Kołnierzyki.

            Byłam w niebie. W pewnym sensie.

            Bo coś się zmieniło. Zauważyłam, że nie byłam już oryginalną dziewczyną z ćwiekami rozpoznawalną jako Glambertomaniaczka. Byłam postrzegana jako jedna z wielu w tłumie czarnych, obkolczykowanych gimnazjalistek.

            I tu w głowie zabrzmiał mi cytat. Zdanie wypowiedziane przez Adama: „Nie przejmuj się tym, co myślą o tobie inni. Nie robą tego zbyt często.”

            Skończyłam ze skórami i ćwiekami. Mam kilka dodatków z tamtego okresu, które zdarza mi się założyć – trampki i zegarek z kolcami.
 
 

            Ale przerzuciłam się na coś innego.

            Zwierzaki.

            Odnalazłam firmę, która sprowadza z Ameryki niesamowite koszulki z nadrukami: pyski zwierząt, krajobrazy… I dzięki nim znowu byłam inna.

            Ostatnio jednak doszły do mnie słuchy, że modne zaczęły być ubrania ze zwierzętami. Na ostatnim koncercie w Sopocie czy Opolu kilku muzyków miało na sobie T-shirty z psimi mordkami. W internecie pojawiły się zdjęcia modelki, która paradowała po ulicy w bluzce ze szczeniaczkiem….

            I znowu zacznę być traktowana jak jedna z wielu…

            „Nie przejmuj się tym, co myślą o tobie inni. Nie robą tego zbyt często.”
 

 

 
PS. Przypominam Wam, abyście po lewej (tak, zmieniły się strony) głosowali na książki
No i jak z nowym szablonem?
 
"Nie taka Kobra straszna...": Idol + Ćwieki = Nudna moda "Nie taka Kobra straszna...": Idol + Ćwieki = Nudna moda Reviewed by Unknown on środa, lipca 24, 2013 Rating: 5