Stosik radujący serce

Jeżeli ktoś z Was obserwuje mnie na FB to wie, że zakupiłam sobie w weekend coś, czego nie chciałam Wam od razu pokazywać. Ale pisałam, że dzięki temu jestem w niebie.
Kupiłam 3 książki, z czego jedną z nich już mam, więc mogę oddać na wymianę.
Ale reszta... Jak ktoś wie, jakiego mam teraz bzika i o czym w kółko gadam, to mógł się domyślić. Padały strzały baaardzo bliskie prawdzie, bo padały DVD Sherlock. Chciałabym, oj chciała, i wierzcie mi lub nie, ale kupię sobie te 3 sezony na DVD, nie ma bata.
Ale tym razem...
Ah, zobaczcie sami!



Aaaaaaa! Tu powinien paść taki dźwięk, jak jest w filmach przy jakichś objawieniach czy coś

1. Siła Trucizny - po promocji na stoisku przed Realem :) Nawet nie wiem co to jest, ale wzięłam :)
2. Maximum Ride Eksperyment Anioł - jw. Mam ją tą książkę. Tylko w innej wersji okładkowej i nie przypuszczałam, że to to samo. Dlatego WYMIENIĘ
3. Wybrańcy - jw. I również nie wiem co to jest :P
4. Studium w szkarłacie
5. Znak Czterech
6. Pies Baskervillów
7. Dolina Strachu
8. Przygody Sherlocka Holmesa
9. Wspomnienia Sherlocka Holmesa
10. Powrót Sherlocka Holmesa
11. Pożegnalny Ukłon
12. Sprawy Sherlocka Holmesa

Zapomniałam o innych książkach. Zapomniałam o obowiązkach na studiach. Zapomniałam o całym świecie, gdy na stoisku moim oczom ukazały się te oto książki. Nigdzie wcześniej nie widziałam tych wersji okładkowych.


Co prawda trochę się boję tego, że serial spodobał mi się ze względu na Cumberbatcha, humor i czasy współczesne, a to już nie będzie to samo. Dlatego PROSZĘ WAS O POMOC, jeśli już czytaliście, to dajcie znać, czy moje obawy są słuszne. Czy rzeczywiście starsze czasy mogą przeszkadzać, czy humor już nie jest taki sam... Bo domyślam się, że telefony komórkowe i homoseksualistyczne podteksty w książkach się nie ukazały ^^ A, i dajcie jeszcze znać, czy są jeszcze inne opowiadania o Sherlocku, czy tylko te

___
A poza tym, to chyba wszyscy lubimy promocje i różne okazje. Pamiętacie, jaki był wyścig, jak można było dostać książki albo czytnik Kindle tylko za 1 zł? Zapraszam Was więc na stronę KodyRabatowe Kliknijcie tutaj
Dzięki tej stronce możecie trafić na mnóstwo fajnych okazji, kupić coś taniej, nie tylko jeśli chodzi o książki. Kosmetyki, sprzęt, ciuchy.... Nie ma co czekać, chyba warto, bo w sklepach takich promocji nie znajdziecie ;)

Stosik radujący serce Stosik radujący serce Reviewed by Unknown on wtorek, kwietnia 08, 2014 Rating: 5