PRZED PREMIERĄ: Swobodna / S.C. Stephens

Swobodna / S.C. Stephens





Głównym minusem czytania tej książki było to, że nie miałam styczności z tomem I. Nie wiedziałam, kim są bohaterowie i co spotkało ich wcześniej. Ale spokojnie, nie było tak źle.

Po wplątaniu się w trójkąt miłosny, który doprowadził do niszczącej zdrady i rozpadu jej poprzedniego związku, Kiera przysięgła sobie nie powtarzać raz popełnionych błędów. Jest zdeterminowana, by już nigdy nikomu nie sprawić tak wielkiego bólu, a zwłaszcza uduchowionemu, utalentowanemu mężczyźnie, który zdobył jej serce.

Kiedy jednak ukochany Kellan wyrusza wraz ze swoim zespołem w trasę koncertową, którą ma zapewnić mu przepustkę do światowej sławy, dziewczyna zaczyna chwiać się w swoich postanowieniach szybciej niż byłaby gotowa przypuszczać…”

Główna bohaterka, Kiera, wydawała mi się, szczególnie na początku, niezmiernie irytująca. Miałam wrażenie, że czytam o nastolatce, która ma sieczkę w głowie i nie rozumie, na czym polega prawdziwe życie. Jednak cała historia w Swobodnej dzieje się na przestrzeni kilku miesięcy, więc mamy okazję ujrzeć, jak zmienia się jej sposób myślenia i powstępowania.

Niestety nie zapałałam uczuciem do nikogo, kto przewinął się w powieści. Czasem się zaśmiałam, czasem miałam ochotę przerzucić kilka stron dalej, gdy autora zechciała nas uroczyć opowiadaniem erotycznym rodem z Greya. Na pewno było w tej historii coś poruszającego, pozwalającego na analizę własnego życia. Jednak było też coś, co kompletnie nie zrobiło na mnie wrażenia.

Swobodna to powieść obyczajowa z romansem w roli głównej. Ale przekazuje też wiele prawd na temat związków, życia, miłości i zdrad. Czego od związku oczekuje kobieta, a czego mężczyzna i jak można to pogodzić? Co, jeżeli w pewnym momencie miłość między dwójką słabnie? I czy bohaterowie będą w stanie przetrwać próbę czasu?

Swobodna
S.C. Stephens
Effortless
Wyd. Akurat
624 strony
2014


Przepraszam, że recenzja krótka. Po pierwsze, brak czasu,po drugie, ciężko było mi coś o tej pozycji powiedzieć, nie znając poprzedniego tomu

<-
Poprzedni post
http://secret-books.blogspot.com/2014/10/przyszosc-nie-zeby-optymistyczna.html



PRZED PREMIERĄ: Swobodna / S.C. Stephens PRZED PREMIERĄ: Swobodna / S.C. Stephens Reviewed by Unknown on sobota, października 18, 2014 Rating: 5