Poirot i Wiedźmin - Przyjaciele... Czytamy English Matters nr 52


English Matters nr 52

Patrzę i nie wierzę. No nie wierzę. Już dawno w English Matters nie znalazłam aż tylu artykułów, które mogłyby mnie zaciekawić. Już dawno nie pochłonęłam magazynu w tak krótkim czasie. A co mnie tak zachwyciło?

Zacznijmy od tematu okładkowego, czyli serialu Przyjaciele. Pamiętam, że kiedyś oglądałam go nałogowo, niemal każdy odcinek. Przyznam jednak, że kiedy ostatnio chciałam do nich wrócić odkryłam, że już mnie nie bawią. W tym numerze, oprócz przypomnienia nam fabuły i obsady, dostaniemy również kilka ciekawostek związanym z powiązaniem z serialem takich gwiazd jak Bruce Willis czy Brad Pitt.

Dla fanów gier komputerowych przygotowano artykuł o Marcinie Iwańskim i Michale Kicińskim, którym to zawdzięczamy popularność CD Projekt i kultową grę – Wiedźmin.

Niemal specjalnie dla mnie odnalazłam artykuł o zespole Queen, na którego punkcie ma od jakiegoś czasu bzika – a dokładniej od momentu, gdy Freddiego Mercurego zastąpił Adam Lambert, a musicie wiedzieć, że jestem jego wielką fanką.

Co jeszcze? Mamy również artykuł o Kubusiu Puchatku i jego historii, wejdziemy za kulisy Hollywoodzkich filmów, poznamy bliżej skrupulatnego detektywa Poirot (prawie jak Sherlock!), odwiedzimy Texas i tamtejsze atrakcje, dowiemy się, jak tworzy się trailery filmowe i co oznacza zielony kolor wyświetlany na ich początku, a gramatycznie sprawimy się w uprawianiu small talk.

52 numer – przeczytany. Czekam dwa miesiące na kolejny J



Poirot i Wiedźmin - Przyjaciele... Czytamy English Matters nr 52 Poirot i Wiedźmin - Przyjaciele... Czytamy English Matters nr 52 Reviewed by Unknown on niedziela, kwietnia 26, 2015 Rating: 5