» Koniec Stwórz Mój TBR – Kategorialny TBR Jar



Witajcie!

Dziś przychodzę do Was z krótką informacją odnośnie zmian, które u mnie zajdą – a dokładnie jednej.

Zawsze na koniec miesiąca, w poście z Wrap Upem, pojawiało się również ‘Stwórz Mój TBR’, w którym decydowaliście, co mam czytać. Przyznam jednak, że przez to często zmuszałam się do czytania tego, na co nie mam ochoty. A głupio było mi, gdy mówiłam, że to Wy możecie decydować, czytać coś innego, niż wskazaliście, bo to mijało się z założeniem tej akcji.

Część z Was pamięta pewnie czasy, gdy korzystałam z TBR Jar – w słoiczku znajdowały się karteczki z nieprzeczytanymi książkami i raz w miesiącu losowałam jedną. To jednak znowu wiąże się ze zmuszaniem do czytania tej konkretnej pozycji.

Dlatego zmiany, zmiany, zmiany.

Już od wrześniowej odsłony Wrap Upa będziecie mogli zobaczyć u mnie Kategorialny TBR Jar. Do mojego słoiczka trafiły karteczki z różnymi kategoriami książek. ‘Z zieloną okładką’, ‘Z twarzą na okładce’, ‘Autor – mężczyzna’, ‘Polecana przez booktuberów’ itp. W comiesięcznym Wrap upie będę losować jedną kartkę, a Wy, w komentarzach, będziecie mogli mi proponować, jaką książkę, należącą do tej kategorii, powinnam przeczytać – bo wiecie, że mi się spodoba, bo nie możecie się doczekać mojej recenzji, czy z innych powodów. Będę czytała Wasze rekomendacje i jeżeli poczuję się przekonana, to po daną książkę sięgnę. Być może uda mi się przeczytać w miesiącu kilka książek z danej kategorii – ale na pewno postaram się, by była taka choć jedna.

Mam nadzieję, że ten pomysł Wam się podoba – bo i Wy możecie nadal decydować o tym, co pojawi się na blogu i ja nie czuję się w żaden sposób zmuszana i uwiązana do lektury konkretnych pozycji.

Czekam teraz na Wasze propozycje kategorii, ponieważ mam jeszcze kilka pustych karteczek. I już pod koniec września będziecie mogli pomagać mi w wyborze lektury ;)

Do zobaczenia!


» Koniec Stwórz Mój TBR – Kategorialny TBR Jar » Koniec Stwórz Mój TBR – Kategorialny TBR Jar Reviewed by Unknown on sobota, września 12, 2015 Rating: 5