Kim jest "girl" ze wszystkich romantycznych piosenek? - "Piosenki o dziewczynie" / Chris Russell


Chyba każda nastolatka (a może i nie tylko nastolatka, bo ja już do tych najmłodszych nie należę) była kiedyś zakochana w artyście muzycznym. Piski, plakaty porozwieszane po całym pokoju i płyty odtwarzane w kółko na cały regulator. Mówi Wam to coś?


Zawsze jednak jest ktoś, kto nie podziela tego fangirlzmu. Taka jest Charlie Bloom. Dziewczyna nie pisze listów do swego ulubionego zespołu. To oni piszą listy do niej.
"Piosenki o dziewczynie" Chrisa Rusella to jak książka o mnie. I fabuła wyciągnięta z moich snów. Choć paru rzeczy można się przyczepić, a całość przypomina fanfiction, to przewracałam jej kolejne strony z szeroko otwartymi oczami. Bo widziałam tam siebie. A zakończenie sprawiło, że jak najszybciej chcę sięgnąć po kolejny tom tej serii. Do tego zainteresował mnie sam autor :)
Więcej szczegółów w poniższym filmie:



Książka do kupienia na empik.com i Empik
Kim jest "girl" ze wszystkich romantycznych piosenek? - "Piosenki o dziewczynie" / Chris Russell Kim jest "girl" ze wszystkich romantycznych piosenek? - "Piosenki o dziewczynie" / Chris Russell Reviewed by Unknown on sobota, czerwca 03, 2017 Rating: 5