Wieeeelki stos


Witam serdecznie Was wszystkich.

Co słychać? Zapewne niektórzy z Was właśnie kończą ferie, inni je zaczynają, a pozostali muszą jeszcze trochę poczekać. Jak się z tym czujecie?


Zapewne słyszeliście też o ACTA. Co o tym sądzicie?

W związku z tym, że nie udało mi się jeszcze przygotować żadnej recenzji, dość długo zastanawiałam się, co w tym tygodniu opublikować na blogu. Ale mam strasznego lenia :P Kompletnie nic mi się nie chce, dlatego nie napisałam ani Kontry, ani nie wstawię Galerii.

Zrobiłam więc zdjęcie stosu książek, który stoi u mnie na regale (tak, nie mam już miejsca na półkach, taki stos musi stać na wierzchu).  Część z nich zapewne była już w poprzednim stosiku, ale większość jest nowa.

Tak więc:



Od dołu:

PrzepowiedniaP.C. Cast --- po promocji

Pożeracz SnówBettina Belitz --- po promocji

UkryteKimberly Derling --- po promocji

Skrzydła LaurelAprillynne Pike --- po promocji

BezdusznaGail Carriger --- po promocji

Atramentowa śmierćCornelia Funke --- po promocji (za 6 zł!!!)

Kroniki Świata WynurzonegoLicia Troisi --- po promocji

Gdy nadejdzie czasSusane Colasanti --- z wydawnictwa NK

Przyrzeczeni – Beth Fantaskey --- z wydawnictwa NK

NieśmiertelniGillian Shilelds --- po promocji (6 zł!)

Pełnia KsiężycaRachel Hawthorne --- po promocji (6 zł!)

Kitty i nocny WaszyngtonCarrie Vaughn --- po promocji (6 zł!)

Płonący StosCate Tiernan --- po promocji

ZawładnięciElana Johnson --- wygrana w konkursie (Jeee!!!)



Jak pewnie zauważyliście, nie kupuję książek nowych, które dopiero wyszły. Czekam na promocję J I tak mam książek tak mnóstwo (oprócz tego stosu jeszcze regał zawierający około 40 książek), więc nie potrzebuję kupować na okrogło nowych. Ale jak się trafi coś za połowę ceny, to nie mogę się powstrzymać :P

To jak, co radzicie mi przeczytać najszybciej?


Wieeeelki stos Wieeeelki stos Reviewed by Unknown on sobota, stycznia 28, 2012 Rating: 5