Aż się postawiły!

Dokładnie, dziś dwa stosiki na stojąco ;)

1. Niektóre dziewczyny gryzą - Chloe Neill - polowałam na nią bardzo, bardzo długo. I udało mi się ją znaleźć po promocji za 6 zł :)
2. Piątkowe noce wampirów - Chloe Neill - jak już złapałam I tom, to nie mogłam się oprzeć, żeby ni sięgnąć po kolejny, również po atrakcyjnej cenie
3. Nieumarła i bezrobotna - Mary Janice Davidson - wygrałam w konkursie czwarty tom tej serii, więc teraz muszę uzupełnić poprzednie
 
4. Szkoła, miłość i inne diety - Robin Brande - jakaś taka na odstresowanie, za 4 zł :)
4. Księżyc i wampirzyca - J.R. Rain - również za 4 zł, więc jeśli ktoś ma Lunę, pierwszy tom tej serii na wymianę, to się do mnie zgłoście, chętnie przygarnę ;)


Dodałam ramkę po prawej stronie. Dzięki niej wiecie, czego możecie spodziewać się w najbliższym czasie na Secret Books.
A co do Google+... Cóż, cały czas używam powiadamiania na blogu. Nie wiem, co się stanie, jak mi to odbiorą, nie mogę się ogarnąć z tą nowością, jakoś mi ona kompletnie nie pasuje.
Aż się postawiły! Aż się postawiły! Reviewed by Unknown on sobota, czerwca 15, 2013 Rating: 5