Maturalne

Dokładnie. Wczoraj odebrałam wyniki matur
ZDAŁAM! Bardzo się z tego cieszę, choć wyniki mogłyby być lepsze :)
Z ustnych najlepiej poszedł mi polski - 100%, natomiast z pisemnych angielski - 96%
Rozszerzenie i całą reszta też poszła dobrze - wszystko w granicach 80%, a matma nawet powyżej 90%
Teraz studia. Co gorsza, sama nie wiem, gdzie chcę iść. Myślałam o edukacji medialnej lub psychopedagogice kreatywności. Bo tam, gdzie chciałam się dostać, niestety się nie dostanę - akurat w moim roczniku zmienili wymagania, a ja dowiedziałam się o tym zbyt późno.
Może bibliotekoznawstwo i informacja naukowa? Problem w tym, że nie radzę sobie z historią, a tam tego dużo...
Stwierdziłam, że najwyżej gdzieś teraz złożę (zrezygnować zawsze można), a jeżeli w przyszłości coś innego mnie zainteresuje lub powstanie jakiś nowy kierunek, to pójdę na jeszcze jedne studia. No tak, przecież kształcić można się przez całe życie :)

Co do gier komputerowych, o których wspominałam Wam w poprzedniej notce. Stwierdziłam, że stworzę do tego osobnego bloga. Kto spostrzegawczy, już go zauważył :)

A blogowo? Myślę o zmianie szablonu, ale jeszcze nie mam pomysłu, jak dokładniej mógłby wyglądać. Poza tym, książek wciąż przybywa. Ostatnio bardzo dużo zaczęłam się wymieniać z użytkownikami LC. Nom, i mam nadzieję, że widzieliście wpis na Facebook'u, dotyczący poszukiwanych przeze mnie recenzentów :)
Maturalne Maturalne Reviewed by Unknown on sobota, czerwca 29, 2013 Rating: 5