Grudniowy Stos - nie tylko książkowy


GRUDNIOWY STOS – nie tylko książkowy

Grudzień można już uznać za zakończony. A grudzień to święta – myślę, że nie trzeba nikomu mówić, że oznacza to także prezenty!

Dlatego dziś zapraszam Was na mój grudniowy stosik.

Tu na zdjęciu, znalazły się moje książkowe zdobycze z całego miesiąca. ALE NIE WSZYSTKIE!





Dlatego właśnie polecam Wam obejrzenie mojego videostosu – po pierwsze, żeby zobaczyć wszystkie cudowności, jakie zdobyłam. A po drugie – bo będziecie mieli okazji się ze mnie pośmiać. Kilka razy. Stanowczo zbyt często…






A z kolejnym stosem widzimy się pod koniec stycznia. A wiecie - w styczniu mam urodziny... Może się dziać...


Grudniowy Stos - nie tylko książkowy Grudniowy Stos - nie tylko książkowy Reviewed by Unknown on czwartek, stycznia 01, 2015 Rating: 5