TOP5 Ulubione postacie męskie



Tak prosicie o te rankingi, prosicie - więc proszę!
Dziś mam dla Was TOP5 moich ukochanych bohaterów literackich męskich. Myślałam, że nie będzie z tym problemu. A tu niespodzianka! Kiedy musiałam ich posegregować, to okazało się, że już nie jest tak łatwo...





Miejsce 6.
A no tak. Bo już od samego początku piętrzą się problemy i muszę dodać miejsce szóste, dodatkowe, taki tam bonus. Na szóstym miejscu znalazł się Lucjan z książki Przyrzeczeni Beth Fantaskey. Niewiele pamiętam z tej serii, czytałam ja dobre parę lat temu, ale naprawdę mi się podobała. A Lucek, cudowny wampir - książę zawładnął moim sercem. 




Miejsce 5.
Miejsce piąte należy do pana Morelliego z serii o Stephanie Plum autorstwa Janet Evanovich. To ten zabawny tym, który trochę poprzeklina i powymachuje bronią, a do tego ma cięty język. Łamie serca wszystkim wokół, ale i tak jest uroczy.




Miejsce 4. 
A tuż przed podium plasuje się Warner z serii o Julce. Bez spoilerów, oczywiście, więc wspomnę tylko, że jeśli po Dotyku Julii nie zakochałyście się w nim, to czym prędzej zabierzcie się za kontynuację. 





Miejsce 3.
Podium! A najchętniej obsadziłabym wszystkie trzy miejsca na pierwszym! Tu znalazł się Daemon z książki Obsydian Jennifer L. Armentrout. Opiekuńczy, przystojny, zielonooki chłopak, z ciętym językiem, dowcipny... Same plusy. Który by nie chciała zostać jego "kotkiem"?




Miejsce 2.
To może być dla Was wszystkich szok. Bo na drugim, nie na pierwszym, ale na drugim miejscu znalazła się Sherlock. Co prawda kocham jego inteligencję i dedukcję, i chyba też jestem socjopatą, ale, nie ukrywajmy, on ćpa, pali i mógłby mnie poćwiartować dla dobra śledztwa. 




Miejsce 1.
And the winner is... Aktualnym zwycięzcą zostaje Ridge. Jest niezwykle lojalny, ma wyjątkowo silną wolę i podziwiam go za to, jak żyje z tym, co mu się przytrafiło. Aktualnie jestem w nim zakochana, dlatego właśnie znalazł się na najwyższym stopniu podium. Być może, za jakiś czas mi przejdzie, a ja przeczytam mnóstwo innych powieści i ten ranking będzie wyglądał całkiem inaczej





Dlatego...


Podobają Wam się takie rankingi?
Jakie jeszcze tematy proponujecie?
Czy powinnam co jakiś czas powtarzać ten sam temat by sprawdzić, jak zmienił się mój gust po przeczytaniu kilku kolejnych pozycji?


Wersja video:







TOP5 Ulubione postacie męskie TOP5 Ulubione postacie męskie Reviewed by Unknown on sobota, maja 16, 2015 Rating: 5