Kwietniowe nabytki (czyli co z tego, że nie mam czasu czytać)

Jestem twarda. Bardzo twarda. Trzymam się w swoim postanowieniu, by nie kupować książek po promocjach. I tym sposobem przybyła do mnie tylko jedna książka.
Więc skąd ta cała reszta?!



1. Duma i Uprzedzenie - Biedronkowy zakup, of course
2. Cudowne tu i teraz - Egzemplarz recenzencki od Bukowego Lasu
3. Byliśmy łgarzami - Egzemplarz recenzencki od YA!
4. Eleonora & Park - Z Ksiazkaiprezent.pl
5. Zostań, jeśli kochasz - Z Ksiazkaiprezent.pl
6. Legenda. Rebeliant - Z Ksiazkaiprezent.pl
7. Angelfall - Z Ksiazkaiprezent.pl
8. Charlie - Z Ksiazkaiprezent.pl
9. Starter - Egzemplarz recenzencki od Albatrosa
10. Biorąc Oddech - Egzemplarz recenzencki od Feeria Young
11. Zakon Mimów - Egzemplarz recenzencki od SQN
12. Doodle Invasion - Z Ksiazkaiprezent.pl
13. Maybe Someday - Egzemplarz recenzencki od Otwartego

13. Niby pechowa liczba. Jakoś nie bardzo, bo same perełki :)
Czytaliście którąś z nich? Którą polecacie?


Przypominam o kwietniowym Wrap Upie

Przypominam o konkursie

Zapraszam również do obejrzenia wersji video


Kwietniowe nabytki (czyli co z tego, że nie mam czasu czytać) Kwietniowe nabytki (czyli co z tego, że nie mam czasu czytać) Reviewed by Unknown on niedziela, maja 03, 2015 Rating: 5