Porzuć stres w Japonii... Japońskie Inspiracje


JAPOŃSKIE INSPIRACJE

Czy zwyczajne kolorowanki to dla Ciebie niewystarczająca frajda? Czy chcesz dostać coś, co wiąże się z Twoimi zainteresowaniami – podróżami, Japonią i mangą? Mam dla Ciebie coś specjalnego. Nowa odsłona Kolorowego Treningu Antystresowego – Japońskie Inspiracje.

Już wiele razy opowiadałam Wam, jak wielkiego bzika mam na punkcie wszelkich doodli i kolorowanek. Nie dość, że pomaga to rozwijać jakieś tam, posiadane lub nie, zdolności plastyczne, to i pozwala na odstresowanie, zajęcie myśli kolorami i liniami. I to pomaga, ręczę za to. Ale dla mnie te kolorowanki są również źródłem inspiracji do tworzenia własnych doodli, które tworzę dzień i noc i przez które coraz częściej odsuwam czytanie na rzecz rysowania. Brzmi strasznie. Ale czasem łapią mnie takie fazy. Zdarza się.

Japońskie Inspiracje to kolejna odsłona Kolorowego Treningu Antystresowego. Nadal mamy do czynienia z dwustronnym drukiem, drobniejszymi i mniej szczegółowymi ilustracjami, a także perforowanymi kartkami pozwalającymi na ich wydarcie. A co tu nowego? Wszystkie obrazki wiążą się w bliski lub dalszy sposób z Japonią. Będziemy więc mieć do czynienia z Japonkami w kokach, kwiatami wiśni, ptakami czy tymi figurkami kotków machających łapką. (One się jakoś nazywają?!)

Stres? Nuda? Brak inspiracji? A jednocześnie zamiłowanie do Japonii?
To chyba właśnie znalazłam coś specjalnie dla Ciebie ;)









Za możliwość odstresowania się w Japonii serdecznie dziękuję Wydawnictwu Buchmann

Porzuć stres w Japonii... Japońskie Inspiracje Porzuć stres w Japonii... Japońskie Inspiracje Reviewed by Unknown on niedziela, sierpnia 02, 2015 Rating: 5