Stos lipcowy x4



No nie wierzę.
Miałam nie kupować książek.
Serio.
Miałam oszczędzać.
Nie wyszło.
W lipcu kupiłam wyjątkowo dużo książek. Bat łaj?! Nie mam gdzie ich teraz położyć. Leżą sobie na regale, taki wielki stosik. I boję się, że nadejdzie dzień, kiedy spadną.
Na ziemię.
I będą leżeć.
Brrr…
Jak już w sklepach robią takie książkowe promocje, to mogliby dodawać do nich jakieś gratisy. NA PRZYKŁAD REGAŁY!.


Nie przedłużając już – zapraszam Was do obejrzenia zdjęć lub filmu z książkami, jaki zdobyłam w tym miesiącu.

STOS RECENZENCKI



1. Szczurynki – Olga Gromyko – od Wydawnictwa Papierowy Księżyc. Spodziewałam się bajeczki o myszkach. O to taka fajnie, dowcipnie napisana książka-poradnik-anegdotka. Recenzja wkrótce.
2. Książka bez sensu – Alfie Deyes – od Wydawnictwa Insignis. Czyli ni to Zniszcz ten dziennik, ni to dziennik. RECENZJA
3. Ucieczka w dzicz – Erin Hunter – od Wydawnictwa Nowa Baśń. Bardzo przyjemna opowieść i dla młodszych i dla starszych odbiorców. RECENZJA
4. Fangirl – Rainbow Rowell – od Wydawnictwa Otwarte. Nigdy w życiu w żadną bohaterką się tak nie żzyłam. No nie mogę tego przeżyć. Nie mogę. RECENZJA
5, 6 i 7. Trylogia Grisza – Leigh Bardugo – od Wydawnictwa Papierowy Księżyc. Wszyscy tak zachwalają tę serię. Dostałam całą trylogię, więc szykujcie się na jakąś dyskusję.
8. Srebrzyste Wizje – Anne Bishop – książka wygrana w konkursie. Mam już pierwszy i trzeci tom. To teraz poluję na drugi.
9. Japońskie Inspiracje – Od Buchmann. Kolejny Kolorowy Trening Antystresowy. Się odstresuję za wszystkie czasy.
10. Połącz kropki – Od Buchmann. Były kolorowanki, to teraz łączymy kropki. Bo co. Wolno mi. A potem coś dorysuję. I wyjdzie coś innego. Magia.
Recenzja wkrótce

STOSY KUPIONE



11, 12, 13. Stephanie Plum tomy 10, 12 i 13. Czyli promocja w Biedronce. Poluję jeszcze na kolejne tomy. I poprzednie. Muszę uzupełnić tę serię.
14. Haddix. – Kiedyś miałam na nią ogromną ochotę. Potem o niej zapomniałam. No i co? No i dobra. Mam. Kiedyś przeczytam.
15. Straż – raczej jak wyżej.
16. Między Książkami – Gabrielle Zevin. Kocham książki, kocham czytać. Więc teraz będę czytać o książkach.
17. Jeden Dzień – David Nicholls – coś bardziej kobiecego, obyczajowego. Bo takie rzeczy też czytam. I to w twardej oprawie!
18. Jutro – Gemma Malley. Zakończenie trylogii Deklaracja. Ciekawe, jak to się skończy…
19. Niebo – Alexandra Adornetto. Kolejne zakończenie kolejnej trylogii. Tym razem Blask. Szału nie było, ale lubię mieć skompletowane cykle.
 ------------


20. Druga Szansa – Katarzyna Berenika Miszczuk. Mnóstwo dobrych słów o tej powieści słyszałam. A więc trzeba sprawdzić.
21. Data Ważności – William Campbell Powell. Trafiłam na nią przypadkiem w koszu promocyjnym. Porównywane do Lema, więc łi łil si.
22. Mechaniczna Księżniczka – Cassandra Clare. Co prawda DM jeszcze nie zaczęłam czytać. Poza tym, zbieram te oryginalne wersje okładkowe. Ale wiadomo, kiedy się trafią? A to kosztowało mnie tylko 9 zł.
23. Miłość Kąsa – Lynsay Sands. – Trochę szał na wampiry mi minął, ale to jest podobno naprawdę dobre. Mam już Ukąszenie, więc i na drugi tom się skusiłam.
24. W otchłani – Beth Revis. Wreszcie zapoznam się z tą kosmiczną serią! Chwalicie, więc trzeba sprawdzić.
25. DUFF. Ta brzydka i gruba – Kody Keplinger. Podobna taka przyjemna młodzieżówka. Więc przeczytam. A potem oglądnę film.
26. Mroczne Materie – Philip Pullman. Oglądałam kiedyś Złoty Kompas. A tu cała trylogia w jednej cegiełce! I to za 15 zł! Heloł!
27. Chodząc Nędznymi Ulicami – zbiór opowiadań urban fantasy. Jest Harris, jest Briggs. Będzie dobrze. Wielka cegła w twardej oprawie. 12 zł. Ekhm.
 -----------


28, 29. Arsene Lupin, tom 1 i 2. No wiecie. Jestem Sherlockowa. Więc dlaczego nie mogłabym sprawdzić czegoś innego w tym stylu?
30. Pułapka Uczyć – Colleen Hoover. No ba! To przecież Hoover! Już wiem, że będę kupować jej każdą książkę. Bez wyjątku.
31. Moja Mroczna Strona – Gabrielle Zevin. Jedni mówią, że badziew, inni chwalą. A mnie temat mafii czekoladowej zaintrygował. Więc, tak czy tak spróbuję.
32. Przeznaczeni – Holly Bourne. Kolejna książka ze sprzecznymi opiniami. Więc nie byłabym sobą, gdybym sama nie sprawdziła i nie wystawiła oceny.
33. Na krawędzi – Ilona Andrews. Magia autorstwa cudownego, małżeńskiego duetu pisarskiego. Biorę!
34, 35. Magia uderza i krwawi, czyli 3 i 4 tom serii urban fantasy o Kate Daniels, pogromczyni demonów. Kocham!
36. Czarownica – James Patterson. Gdzieś kiedyś o tym słyszałam. A jak znalazłam na promocji, w twardej oprawie – no przecież, że wzięłam.

Wersja video:


Przypominam o układaniu mojej listy czytelniczej na sierpień TUTAJ



Stos lipcowy x4 Stos lipcowy x4 Reviewed by Unknown on sobota, sierpnia 01, 2015 Rating: 5