To coś więcej niż kropki | 1000 x Połącz Kropki


Zaczęło się od kreatywnej destrukcji. Następnie, przechodząc przez kolorowanki dla dorosłych, doszliśmy do bezproduktywnego łączenia kropek. Ale czy na pewno to tylko kropki?


1000xPołącz Kropki to cykl książek dla starszych i młodszych. Do tej pory okazały się "Zwierzęta" oraz "Arcydzieła". Jak możemy domyślić się po tytule, tym razem będziemy mieli okazję bawić się w łączenie kropek, co za pewne przypomni nam lata młodości. Jednocześnie dobrze BYĆ młodym, a przynajmniej mieć wzrok jak młody bóg, ponieważ czeka na nas, dosłownie, tysiąc punktów do połączenia. A to naprawdę, naprawdę wiele. Całe szczęście, wydawnictwo Insignis wydrukowało kolorowanki na dużym papierze (26 cm x 35 cm + plakat 48 cm x 35 cm), więc obrazki nie są wyjątkowo zminiaturyzowane. Do tego każda kolejna setka cyferek zaznaczona jest innym kolorem, by ułatwić nam odszukiwanie punktów. Kolejnym plusem jest jednostronny druk, więc nie musimy się martwić, że zniszczymy obrazek na odwrocie, a także możliwość łatwego wydarcia kartek, co wiąże się z bardziej komfortową pracą czy późniejszym oprawieniem i powieszeniem na ścianie naszego dzieła.


Wiem, co większość z Was sobie myśli i pewnie ja też początkowo tak myślałam. Po co to? Po co mam wysilać wzrok i łączyć jakieś kropki? Nie widzę w tym nic wyjątkowego! Otóż błędne myślenie, moje drogie Watsony. Przecież nie musimy JEDYNIE połączyć tych kropek. Z tą książeczką możemy zrobić coś więcej. Tak jak pokazywałam Wam pracę TUTAJ, z łączeniem kropek również można pobudzać swoją kreatywność i zdolności plastyczne. Wystarczy, że nie poprzestaniemy na ołówkowym łączeniu, a dodamy coś od siebie, coś dorysujemy, dokleimy, może nawet zmienimy i pokolorujemy. Wtedy praca wygląda zupełnie inaczej, a i my czujemy się dumni i spełnieni, bo stworzyliśmy dzieło, którego nikt inny nie ma - wyjątkowe i jedyne w swoim rodzaju.

Od razu mówię także, że łączenie kropek wymaga cierpliwości, którą sama niejednokrotnie traciłam, nie mogąc odnaleźć kolejnego punktu. Co więcej - po dłużej pracy zaczyna motać nam się w głowach. Osobiście nie mogłam sobie przypomnieć, jaka liczba jest po 729, a innym razem patrzyłam na cyfrę i stwierdzałam, że jest jakiś błąd, że przecież piątka tak nie wygląda. Mój wzrok już nigdy nie będzie taki sam, ale dla efektów - warto.



Recenzja bierze udział w wyzwaniu
To coś więcej niż kropki | 1000 x Połącz Kropki To coś więcej niż kropki | 1000 x Połącz Kropki Reviewed by Unknown on środa, lutego 03, 2016 Rating: 5