Rozwiązanie konkursu

Ta-da-da-dam!

Tak, to właśnie dziś poznamy zwycięzcę losowania.A tak właściwie czemu to zorganizowałam? Bo 16 stycznia to dzień moich urodzin!

Więc tak. Najpierw zapisałam nicki wszystkich na karteczkach. Zgłosiło się 11 osób.


Komora losowania jest pusta:


Następuje zwolnienie blokady:


I rozpoczynamy losowanie:

I...


Naszym szczęśliwym numerkiem jest...:



Gratuluje!

Proszę o przesłanie na mój mail malamutka94@gmail.com adresu, bym mogła wysłać nagrodę


A teraz sprawa do Was wszystkich, także tych, którzy nie brali udziału. Bo oczywiście mam zamiar organizować takie konkursy w przyszłości. Tym razem jako nagrode wzięłabym... No nie wiem - książkę? Co Wy na to? Ale mam nadzieję, że jeśli nie będę miała żadnej na zbyciu, to nie pogardzicie jakąś zakładką albo czymś takim mojej produkcji? Właśnie, jeśli nie będę miała książki, to co chcelibyście jako nagrodę? Chętnie zrobiłabym cos samodzielnie.

Chcę też przypomnieć, że powyżej jest podstona "Wymiana". Bo chętnie wymienię się z Wami książkami.
Rozwiązanie konkursu Rozwiązanie konkursu Reviewed by Unknown on poniedziałek, stycznia 17, 2011 Rating: 5