Rozwiązanie konkursu

Witam serdecznie Was wszystkich, moje mole książkowe :)

Dziś przyszedł czas na rozwiązanie konkursu, który zorganizowałam jakiś czas temu. Pamiętacie? Do wygrania były 2x"Jillian Westfied wyszła za mąż" ufundowane przez Wydawnictwo Otwarte.

Dobrze. Więc jak z tym konkursem?
W studiu przebiegu losowania pilnowała osoba raz w składzie mój pies Sara. Niestety, wspomniany wyżej osobnik nie zgodził się na sfotografowanie i zamieszczenie w internecie. A nawiasem mówiąc, to postaram się jeszcze ją do tego namówić.

Najpierw spisałam wszystkich na karteczkach, dołączając do nich numerki. Zgłosiły się 44 osoby. Byłam mile zaskoczona tak wysoką liczbą.


Na mniejszych karteczkach zapisałam numerki i pozginałam na 4, aby nie było wątpliwości, że coś prześwitywało.


Karteczki chciałam wrzucić do miski, która brała udział w poprzednim losowaniu. Cóż, była za mała. Musiałam posłużyć się torbą na aparat.


Losujemy, mieszamy i mientolimy...


Dobrze. Mamy wylosowane dwie karteczki.


Numer 44 i 12. Któż to, ah któż to?


Zwycięzcy to... Patsy (patsy-books) i Wetka (wetka)
Gratuluję! Proszę o przesłanie na mój mail malamutka94@gmail.com Waszych adresów. Przekażę je wydawnictwu, które zajmie się rozsyłką nowiutkich książeczek :)

Jeśli nie udało Ci się wygrać - nie martw się. Książka własnie dziś wchodzi do księgarni, masz szanse ją kupić!

PS. O tej notce nie informuję bo uważam, że nie ma takiej potrzeby
Rozwiązanie konkursu Rozwiązanie konkursu Reviewed by Unknown on środa, lutego 23, 2011 Rating: 5