Kolejna szóstka

Nieeee, mówiąc "kolejna szóstka" nie mam na myśli oceny w szkole - tak dobrze to nie ma xD
Właśnie kończę ferie. W poniedziałek do szkoły
Cóż.
Powinnam odrobić lekcje.
...
...
Może później :)

Chciałam Wam napisać, na jaki pomysł ostatnio wpadłam.
Policzyłam wszystkie swoje książki. Nom. Ale tylko te, że tak powiem, normalne do czytania. Nie liczyłam encyklopedii, słowników czy poradników. Nawet lektur - wyszło by wtedy tego 2 razy więcej. Ale i tak jest nieźle.

195

Po co? Spisywałam wszystkie tytuły, robię w komputerze kartoteke i wydrukuję w formie książeczki. Chce mieć rozpiskę wszystkich książek. Bo potem chodzę po sklepach, trafiam na promocje, a nawet nie pamiętam, czy mam daną książkę...

Co myślicie?

EDIT: Przed chwilą dokupiłam kolejne 7 książek


A to mój ostatni stosik:

1. Córka Burzy - Richelle Mead
2. Gorączka - Amy Mereduth
3. Zdradzona - Amy Meredith
4. Moje wielkie wampirze wesele - Kerrelyn Sparks
5. Kilka z SF. Urodziny złośnicy - Melissa de la Cruz
6. Mrok kwiatów - Penny Blubaugh
Kolejna szóstka Kolejna szóstka Reviewed by Unknown on sobota, lutego 09, 2013 Rating: 5