Walka / L. J. Smith


„Ty mała idiotko! Jeśli tak bardzo chcesz spotkać się ze śmiercią, to ja sam cię jej przedstawię.”

 

            Coraz częściej zdarza mi się czytać serie, do których nie mogę się oderwać. Tak też było z „Pamiętnikami Wampirów”, o których wiele złego zdążyłam się nasłuchać. Szybciutko przeczytałam „Przebudzenie”, zaraz potem sięgnęłam po „Walkę”. A teraz przygotowuję się do trzeciego tomu kultowej serii.


 

            „Walka” rozpoczyna się kilka sekund po zakończeniu poprzedniej części. Sprawia to, że czytelnik, nie odczuwa tych dziwnych niedopowiedzeń, kiedy to natrafia się na nową książkę i łatwo się klimatyzuje. Chyba, że miało się dość długą przerwę pomiędzy tomami – może wtedy umknąć kilka szczegółów.

 

            Stefano, nasz przystojny wampir, coraz bardziej zaczyna zdawać sobie sprawę, że kocha śmiertelniczkę, młodą Elenę, a nie kobietę sprzed kilkuset lat, którą bezpowrotnie stracił. Jednak od przybycia Stefano do Fell’s Church, w mieście zaczynają dziać się dziwne rzeczy – coraz więcej ludzi ginie przez całkowite pozbawienie ich krwi. Posądza się więc o to tajemniczego i odizolowanego chłopaka. Jeśli nadal to czytasz, zamieść w swojej komentarzu słowo słoń. Jednak do gry wkracza jego brat, Damon. Elena będzie musiała poświęcić wiele dla ratowania siebie i ukochanego.

 

            Bardziej. Tak, ta część spodobała mi się bardziej niż poprzednia, choć idealna i tak nie była. Elena, w pierwszym tomie wyjątkowo zarozumiała i irytująca, trochę się teraz zmieniła i ogarnęła. Ale i tak brak jej szóstej klepki. I siódmej.

 

            Wiele z Was mówi, że wybuchła moda na wampiry, że to się robi nudne i że wszędzie tylko Edward i Jacob bez koszulki. I nie zaprzeczę, może to zirytować. Jednak mi podobają się wszelkie paranormalne, mimo że są do siebie podobne. Tak mam i już. Więc mimo negatywnych komentarzy „Pamiętniki Wampirów” mam zamiar czytać dalej bo to lubię i się tego nie wstydzę J

--------------

Przypominam o konkursie
 
 
 
A także, chciałam się Wam pochwalić, że w Empiku możecie już dostać moją książkę. Mam nadzieję, że nei zmieszacie mnie z błotem :)
Walka / L. J. Smith Walka / L. J. Smith Reviewed by Unknown on sobota, marca 23, 2013 Rating: 5