Hasła - te bardziej i mniej zabawne


            W związku z tym, że w szkole ciężko, pracy domowej coraz więcej, tak samo z klasówkami, nie miałam nawet chwili czasu na czytanie w tym tygodniu. Zajrzałam więc sobie do ruchu na obszarze mojego bloga.

            I proszę bardzo. Oto hasła, które wpisywaliście i, dzięki temu (o dziwo!) znaleźliście mojego bloga.



Płacząca Bella ze Zmierzchu – Łatwiej byłoby znaleźć „otwarte usta Belli ze Zmierzchu” :P

Czego słucha bohaterka EverPrawdopodobnie muzyki o.O

Pokój młodzieżowyCzy mój pokój jest młodzieżowy? Nie wiem, w dodatku nigdy Wam go nie pokazywałam… Prawda?

Prezent dla osoby lubiącej czytaćO! Na to odpowiem bez problemu: KSIĄŻKA!

Wredne spojrzeniePosłać Wam?

Wampir na ulicyA co? Znaleźliście gdzieś jakiegoś Edwarda? ;)

Cobra 2011 filmJestem Kobra! Przez K!

Czerwone rajstopyNieee… Przeszukałam szafę i nie znalazłam takowych



I na koniec kilka artów mojej produkcji. Oczywiście związanych z książkami.





Hasła - te bardziej i mniej zabawne Hasła - te bardziej i mniej zabawne Reviewed by Unknown on sobota, lutego 11, 2012 Rating: 5