Stos + prezent + pytanie


            Co u Was ciekawego słychać?

            Ja ponownie jestem zmuszona wstawić stosik. Czasu na czytanie brak, a książek coraz więcej…



Od góry:

1. Top Modelka 2 – Meg Cabot ---- po promocji

2. Wampy – Nancy A. Collins ---- z wymiany

3. Dracula. Nieumarły – D. Stoker I. Holt ---- po promocji

4. Jestem Numerem Cztery – Pittacus Lore ---- z wymiany

5. Zdrada – Lili St. Crow ---- po promocji

6. Upadli – Lauren Kate ---- z wymiany

7. Dziedziczka Smoka – Licia Troisi ---- z wymiany

8. Ognista – Sophie Jordan ---- po promocji

9. Nieznane Przygody Mikołajka – Goscinny, Sempe ---- prezent od przyjaciółki





1. Pomiędzy – Tara Hudson --- wygrana w konkursie

2. Top Modelka 3 – Meg Cabot --- po promocji

3. Alfa 1 – Lisi Harrison --- po promocji

4. Alfa 2 – Lisi Harrison --- po promocji

5. Bale maturalne z piekła – S. Meyer, M. Cabot… --- po promocji

6. Nocny wędrowiec – Joceynn Drake --- po promocji



Co najciekawsze?



            I chciałam Wam pokazać prezent, który dostałam od przyjaciółki na osiemnastkę. Po lewej Adam Lambert. Po prawej… Ja, ale zdjęcie stare więc się nie przyglądajcie xD Kompletnie nie jestem już do siebie podobna.




            PS. Jakiś czas temu oglądałam filmik, na którym mężczyzna z różnych materiałów typu szmatki i skarpetki ułożył na chodniku kształt mężczyzny tańczącego breakdance i radio. Czy ktoś pomógł by mi to znaleźć?
Stos + prezent + pytanie Stos + prezent + pytanie Reviewed by Unknown on sobota, lutego 25, 2012 Rating: 5