Wrap Up (lipiec) + Stwórz Mój TBR (sierpień)


Lipiec dobiega już końca. Jeszcze się nie skończył, ale ja już postanowiłam go podsumować.
Niestety, miał to być miesiąc wakacyjny, z mnóstwem wolnego czasu, podczas którego planowałam nadrobić wszystkie książkowe zaległości.
Nie wyszło.
Lipiec był wyjątkowo zapracowany, więc zaległości nie nadrobiłam. A, być może, zrobiło się ich jeszcze więcej. Ale i tak jestem zadowolona z tego, ile udało mi się przeczytać, biorąc pod uwagę czas na to przeznaczany.

A więc:
Co przeczytałam w lipcu?



1. Szklany Tron – Sarah J. Maas // Późno, bo późno, ale wreszcie przeczytałam. I z góry odpowiadając na Wasze pytania – jestem w drużynie Chaola // RECENZJA // VIDEO //
2. Fangirl – Rainbow Rowell // E&P tej autorki nie wywarło na mnie mega pozytywnego wrażenia. A tu… Cóż. Stałam się główną bohaterką książki. // RECENZJA // VIDEO //
3. Miasto Kości – Cassandra Clare // Kolejna książka „późno, bo późno”. Szczerze, zakochałam się. Chcę już mieć wszystkie kolejne tomy // RECENZJA // VIDEO //
4. Ucieczka w dzicz – Erin Hunter // Myślałam, że to będzie powieść o kotkach dla dzieci. A tu proszę. I starsi coś ciekawego dla siebie znajdą. // RECENZJA // VIDEO //
5. Przybysze – Melissa Marr // Sci-fi na Dzikim Zachodzie. Pomysł wyśmienity, ale realizacja niestety kiepska // RECENZJA //
6. Pod Skrzydłami Matki Mroku - Kathrin Szczepanik // Londyn, Sherlock Holmes i Wampiry. Mieszanka idealna // RECENZJA // VIDEO //


A teraz zapraszam Was na Sierpniowy Stwórz Mój TBR.
Poniżej widzicie książki, które mam i planuję je przeczytać jak najszybciej. Najprawdopodobniej jednak nie uda mi się tego dokonać w ciągu nadchodzącego miesiąca, tym bardziej, że zawsze dojdzie coś nowego, co muszę przeczytać już i natychmiast J
Więc czekam na Wasze rady – możecie w komentarzach tworzyć mi listy, w jakiej kolejności powinnam czytać podane niżej pozycje.



1. Zostań jeśli kochasz
2. Legenda. Rebeliant
3. Angelfall
4. Dziesięć płytkich oddechów
5. PKŚ. FEED
6. Pisane Szkarłatem
7. Mara Dyer. Zemsta
8. Szczurynki
9. Cień i kość
Wrap Up (lipiec) + Stwórz Mój TBR (sierpień) Wrap Up (lipiec) + Stwórz Mój TBR (sierpień) Reviewed by Unknown on czwartek, lipca 30, 2015 Rating: 5