7ReadUp - Maraton Czytelniczy... Imienny




Kiedy ludzie pytają mnie, kiedy wrócę z 7ReadUp, zazwyczaj odpowiadam "Nie wiem". Nie wiem, czy w ogóle wrócę. Jednak po Waszych, wyjątkowo licznych, prośbach i pytaniach, zdecydowałam się na edycję specjalną 7ReadUp.


Dla tych, którzy nie wiedzą, na czym polega 7ReadUp, krótko poinformuję - przez wybrany przeze mnie tydzień czytamy jak najwięcej i staramy się zebrać tytułowe 7 cm grubości grzbietów przeczytanych książek.
Inne informacje i poprzednie edycje

Jako że najbliższy maraton będzie wydaniem specjalnym, to i zasady nieco podrasuję. Oprócz powyższych reguł dokładam pewne zastrzeżenie co do TBR, czyli książek, które To-Be-Read w czasie akcji.
To wydanie 7ReadUp nazwałam maratonem imiennym. Cóż to oznacza? Chciałabym, abyśmy wybrali sobie stos książek do czytania przez ów tydzień, których pierwsze litery utworzą nasze imię. Takie małe, dodatkowe wyzwanie.

Podsumowując:

1. Przez tydzień staramy się przeczytać jak najwięcej. Staramy się również, by grzbiety przeczytanych książek osiągnęły 7 cm.
2. Pierwsze litery tytułów książek, które będziemy czytać, muszą utworzyć nasze imię (jeżeli macie długie imię, np. Małgorzata, możecie je skrócić do 'Gosia'). W wypadku z trudnością ze znalezieniem  jakiegokolwiek tytułu na daną literę, można posłużyć się tytułem oryginalnym (np. jeśli szukamy tytuły na literę C, nie mam takiej książki, możemy posłużyć się angielskim tytułem City of Bones).  Jeżeli nadal nie możecie nic dopasować, możecie wykorzystać pierwszą literę drugiego/trzeciego etc. wyrazu w kilkuczłonowym tytule.
Kolejność czytania danych książek - dowolna.
3. Jeżeli chcesz się zgłosić, napisz w komentarzu poniżej swoje imię oraz miejsce, w którym będziesz chwalić się postępami (blog/vlog/instagram/facebook itp.). Swój TBR i progress w trakcie czytania możecie pokazywać oznaczając #7ReadUp
4. I najważniejsze. Data. Specjalny 7ReadUp odbędzie się... Od 1 do 7 lutego 2016 roku.

Bardzo serdecznie zapraszam Was do akcji, ja również już na dniach pochwalę się swoim imiennym TBRem, który sobie zaplanowałam :)

Zapisani:

1. Martha Oakiss
2. Aleksandra
3. Gabrysia
4. Zuza
5. Magda
6. Aneta
7. Nati
8. Aleks
9. Book Please
10. Ewa
11. Patka
12. Marti
13. Olga
14. Izabela
15. Damian
16. Daga
17. Kasia
18. Olga
19. Weganka
20. Iza
21. Ola
22. Stefcia
23. Aleksandra
24. Paulina
25. Magda
26. Sylwia
27. Marta
28. Marti
29. Karcia
30. Maka
31. Zosia
32. Domis
33. Nati
34. Cascello
35. Natalia
36. Arystea
37. Aleks
38. Emsi
39. Paulina
40. Kami
41. Sowa
42. Natalia
43. Ewa
44. Weronika
45. Marta
46. Kasia
47. Klaudia
48. Aleksandra
49. Dominika

(aktualizacja: 1.02.2016)

7ReadUp - Maraton Czytelniczy... Imienny 7ReadUp - Maraton Czytelniczy... Imienny Reviewed by Unknown on środa, stycznia 20, 2016 Rating: 5