Notatka o studiach + Nowości wydawnicze III

            Witam, moi mili. Co tam u Was ciekawego słychać, hmm? Jak radzicie sobie w szkole/pracy? Ja muszę przyznać, że jest naprawdę ciężko. Ale wytrwamy, co? ;)

            Powoli kończy się miesiąc. Ja, przez wszystkie obowiązki, kompletnie nie mam czasu, żeby poczytać sobie książki. Od jakichś dwóch tygodni męczę jedną i tą samą.

            Powoli zaczynam zastanawiać się nad wyborem studiów. Tak, wiem, to jeszcze trochę czasu, ale nie chcę podejmować decyzji w ostatnim momencie.
Od małego chciałam być weterynarzem, ale jestem zbyt wrażliwa, by uśpić zwierzaka czy operować.
Jestem w klasie o profilu matematyczno-informatycznym. Jednak jaką pracę znaleźć związaną z matmą? Na informatykę też się nie nadaję, bo nie mogę długo siedzieć przed komputerem.
Myślałam o różnych zawodach, takich jak bibliotekarka czy psycholog, jednak do każdego z nich potrzebna jest duża wiedza z zakresu j. polskiego i historii. A ja niestety historii nie trawię, jestem bardziej umysłem ścisłym.
Teraz zatrzymałam się na architekturze i projektowaniu wnętrz. Zawsze lubiłam rysowanie pokoi i meblowanie w The Sims J. Obawiam się jednak, że na takie studia idą osoby, które były w liceum o profilu np. plastycznym i coś o rysowaniu wiedzą. A ja, samouk, raczej się nie załapię.
            Dlatego, jak widzicie, sama zgłupiałam i nie wiem co zrobić. Może doradzicie?




            Tymczasem pokażę Wam kilka nowości i zapowiedzi, które sama z chęcią bym przeczytała:

----------

Powieść z żywiołową akcją, niesamowitymi scenami walki
i silną bohaterką, która świetnie włada starożytną bronią. Ellie jest współczesną, trochę rozpuszczoną dziewczyną, która nie przepada za szkołą, za to lubi imprezy i modne ubrania. Martwi się kłótniami rodziców i kiepskimi stopniami.
Do czasu.
Najpierw pojawiają się koszmary. Każdej nocy Ellie dręczą przerażające sny o monstrualnych potworach, które polują na nią i ją zabijają.
Potem przychodzą wspomnienia. Odległe czasy, nieznane miejsca… Kiedy Ellie spotyka Willa, odnosi wrażenie,
że coś sobie przypomina, że jej dusza zna go od wieków, lecz nie potrafi tego uchwycić pamięcią. W prezencie
na siedemnaste urodziny Ellie dostaje luksusowy samochód. Ale też w dniu urodzin tajemniczy Will uświadamia jej, kim tak naprawdę jest i jaką rolę odgrywa w odwiecznej wojnie dobra ze złem. Budzi w Ellie jej moc.
Od tej chwili to ona musi polować. Walczyć na śmierć
i życie z istotami, które czyhają na nią w ciemności.
To kosiarze, potworne istoty pożerające ludzkie ciała
i przynoszące zagładę duszom. Ellie jest dzielną wojowniczką, jednak by przetrwać walkę aniołów z upadłymi, musi poznać prawdę o swoich poprzednich wcieleniach, tajemnice, które mogą okazać się zbyt straszne,
by je unieść.

Premiera: ok. 20 października 2011

----------

Meena Harper ma talent. Tyle że nikt nie umie się na nim poznać. Teraz wyleciała z hukiem z telewizji.
Ale nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło: dostała nową pracę i została tajną bronią Gwardii Palatyńskiej, która zwalcza wampiry i demony. Kto jak kto, ale ona na pewno potrafi rozpoznać nieumarłego. I przewidzieć, kto i jak umrze.
A poza tym miała już do czynienia z wampirem – i to nie byle jakim, bo z samym władcą wampirów. Nawet przysięgli sobie miłość. Więc jak to pogodzić z faktem, że teraz ma go wytropić? I że krew zaczyna jej szybciej krążyć w żyłach na widok seksownego kolegi z pracy – prawdziwego supermana i superpogromcy wampirów…


Premiera: 4 października 2011
----------

MYŚLAŁYŚCIE, ŻE WAM ODPUSZCZĘ? PRZEZ CAŁY CZAS MAM NA WAS OKO. I MOŻE NAWET PATRZĘ NA WAS TERAZ.
A.
Do mediów trafia film z ostatnich wspólnych wakacji Emily, Hanny, Arii, Spencer i Ali. Wspomnienia tamtego lata wracają ze zdwojoną siłą, a tajemniczy nadawca SMS-ów zaczyna realizować swoje groźby. Sekrety czterech przyjaciółek już wyszły na jaw, teraz gra toczy się o najwyższą stawkę.
A. popełnia jednak błąd. Czy to wystarczy, by go zdemaskować?


Premiera: Październik
----------
Śmierć nas nie rozłączy...
Unosząc się w wodach ciemnej rzeki, Amelia jest świadoma tylko jednego – tego, że nie żyje. Nie wie, kim była przed śmiercią, nie wie, dlaczego i w jaki sposób umarła. Skazana na wieczne dryfowanie w bezczasie, zamknięta w pułapce, Amelia jest tylko szeptem w mroku, cichym, nieszczęśliwym cieniem dziewczyny, którą kiedyś, być może, była.
Nagle wszystko się zmienia.
Jako duch, Amelia nie może pomóc chłopakowi, który tonie w bezdennej rzece. Może tylko życzyć mu szczęścia. A jednak, w krótkiej chwili porozumienia, która nigdy nie powinna nastąpić, dzieje się coś dziwnego i Joshua nie umiera.
Kim jest Amelia? Kto skazał ją na śmierć? Zafascynowany cieniem chłopak angażuje się bez pamięci w dziwny związek, żyjąc nadzieją na to, że któregoś dnia wspólnie z Amelią rozwikła jej zagadkę. Chwile szczęścia są krótkie, przyszłość zaś niemożliwa... Zły duch imieniem Eli chce za wszelką cenę wciągnąć zmarłą dziewczynę z powrotem w otchłań. Tym razem na zawsze.

Premiera: Już dostępna
----------


PS. Przypominam Wam o głosowaniu w sondzie
 
Notatka o studiach + Nowości wydawnicze III Notatka o studiach + Nowości wydawnicze III Reviewed by Unknown on sobota, września 24, 2011 Rating: 5