Podsumowanie roku 2011



A oto małe podsumowanie roku 2011. Oczywiście pomijam w tym wszystkim lektury, byłoby ich chyba dwa razy więcej niż tych wszystkich książek niżej wymienionych.


Książki przeczytane w roku 2011:

Crescendo;
Córka Laguny;
Zdradzona;
Jillian Westfield wyszła za mąż;
Dziewczyna i Chłopak wszystko na opak;
Czerwona Piramida;
Pocałunek Cienia;
Dziedzictwo Mroku;
Dziewczyny z Hex Hall;
Kompozytor Burz;
Ever;
Zawsze przy mnie stój;
Błękitnokrwiści;
Ostatnie Fado;
Uwaga! Nowa Twarz!;
Jesteś zazdrosna?;
Przysięga Krwi;
Top Modelka;
Porzuceni;
Łaska Utracona;
Cienie;
Tożsamość Anioła;
Pocałunki wampira. Początek;
Drżenie;
Zagubiony Heros;
Król Demon;
Książki, moja miłość;
Wybrana;
Ukochany Nieśmiertelny;
Ghost Girl;
Endymion Spring;
Księgowir;
Jak poślubić wampira milionera;
Córka Krwawych;
Strzeż się psa;
Ognisty Tron;
Chobits t. 1;
Dziewczyna w Czerwonej Pelerynie;
Cisza;

Najlepsza książka:
Ciężko powiedzieć. Wiele z nich bardzo mi się podobały, szczególnie fantastyka i romanse paranormalne. Np. Córka Krwawych, Dziewczyna w Czerwonej Pelerynie, Cisza, Jak poślubić wampira milionera, Król Demon… Mogłabym tak wymieniać J

Największe rozczarowanie:
Może nie tyle, że rozczarowanie. Po prostu uwielbiam fantastykę i wszystko inne niezbyt mi pasuje. Więc najmniej podobało mi się Ostanie Fado i, o dziwo, Córka Laguny, która także należy do fantastyki, a jednak mnie rozczarowała.



Liczba książek
39 – mam nadzieję, że w przyszłym roku będzie ich o wiele więcej. Chociaż nigdy nic nie wiadomo, w końcu czeka mnie przygotowanie do matury.

Liczba stron:
13 584
No proszę, nie spodziewałam się, że wyjdzie tego aż tak dużo.

Liczba stron (średnio na miesiąc):
1132

Liczba stron (średnio na tydzień):
261

Liczba stron (średnio na dzień):
37

Uf, a już myślałam, że będzie poniżej zera :P

Serdecznie dziękuję Wam wszystkim, że ze mną jesteście. Książki czytałabym, tak czy tak, lecz nie pisałabym już recenzji, gdybym nie miała dla kogo. A teraz mogę udoskonalić swoje umiejętności z języka polskiego J
Życzę Wam wszystkim na ten nowy rok przede wszystkim zdrowia, bo to najważniejsze. Oczywiście szczęścia, pomyślności i miłości, powodzenia w szkole/pracy, pieniędzy i niekończącej się góry książek do przeczytania ;)


PS. Chciałam Was serdecznie zaprosić na nową stronę, której jestem „współpracownikiem” http://chomikuj.pl/Translate  To strona, na której tłumaczymy angielskie książki na język polski, ale tylko te, których wydanie w Polsce nie jest planowane. Możecie czytać, oceniać, komentować, podawać własne propozycje, a także dołączyć do naszej ekipy ;)

Zapraszam Was także serdecznie do głosowania w nowej sondzie, czyli najlepsza książka roku 2011, podsumowanie wszystkich sond, które do tej pory się ukazały J
Podsumowanie roku 2011 Podsumowanie roku 2011 Reviewed by Unknown on sobota, grudnia 31, 2011 Rating: 5