Dwa stosy z Sarą i porcelaną w tle


Dziś miała być recenzja. Miała, ale się rozchorowałam i nie zdążyłam przeczytać żadnej książki. Zastanawiałam się więc, co napisać. Wśród fotografii znalazłam dwa zdjęcia stosików. Część z tych książek już przeczytałam i recenzje możecie znaleźć u mnie na blogów (zakładki na górze z tytułami i sagami lub po prawej autorzy). Niektórych z nich nie udało mi się jeszcze przeczytać, więc możecie mi doradzić, za co wziąć się najpierw J Chociaż otrzymałam teraz kilka egzemplarzy od wydawnictw, z którymi współpracuję, więc pewnie na początek będę musiała się zając właśnie nimi.

 


1. J.M.R. Michalski – Dwie strony medalu
2. Marjorie M. Liu – Dziki płomień
3. Cate Tiernan – Porwana w mrok
4. Milena Wójtowicz – Podatek
5. Meg Cabot – Nieposkromieni
6. Robin Bridges – Nadciąga burza
7. E. Dębski – Raptowny fartu brak

 


8. Ch. Harris – Klub Martwych
9. Dorotea De Spirito – Anioł
10. Meg Cabot – Zabójstwo z lekką nadwagą
11. Christine Feehan – Mroczne wyzwanie
Dwa stosy z Sarą i porcelaną w tle Dwa stosy z Sarą i porcelaną w tle Reviewed by Unknown on sobota, października 06, 2012 Rating: 5