Kolejne stosy

Z powodu, że narazie męczę 900 stronicowy Potop, postanowiłam pokazać Wam kilka nowo nabytych książek. Nakupowałam mnóstwo pozycji i zastanawiam się, kiedy będę miała na to wszystko czas?! :)

Oczywiście góruje fantastyka, ale myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie

1. Mroczne Wzgórza - Patrick Carman
2. Drugie życie Bree Tanner - Stephenie Meyer
3. Wieczni Wygnańcy - Cynthia Leitich Smith
4. Wampiry wolą szatynki - Kerrelyn Sparks


1. Nienasycieni - Meg Cabot
2. Wieczna Noc - Claudia Gray
 3. Top Modelka - Meg Cabot
4. Mroczny książę - Christine Feehan
5. Prawnik Elle Woods - Amanda Brown
6. Piękne Istoty - Kami Garcia, Margaret Stohl

Należy się pochwalić, że udało mi się zaciągnąć moją Sarę przed obiektyw. Wbrew pozorom, jest to strasznie trudne.

Mam jeszcze 2 stosiki, ale zdjęcia wstawie następnym razem :)
Kolejne stosy Kolejne stosy Reviewed by Unknown on środa, kwietnia 20, 2011 Rating: 5