Książki moja miłość / Praca zbiorowa

         „– Jeśli ktoś deklaruje, że kocha książki, to rozumiem, że lubi książki czytać. Ale póki nie dowiem się, jakie książki lubi czytać, to taka ogólna informacja jest tylko wstępnym sygnałem, że mówiąca to osoba może okazać się godna zainteresowania.
     – Po czym dowiadujesz się, że uwielbia głównie powieści brukowe i zainteresowanie znika.
     – Pesymista – skomentował Andrzej.”

         Takim molom jak Wy, nie muszę zapewne tłumaczyć, czym są książki i co możemy znaleźć w nich najczęściej, prawda? Ale czy spotkaliście się już z jakąś książką o… Książkach?

         „Książki Moja Miłość” to połączenie kilku krótkich historyjek, dotyczących tak wspaniałego wynalazku. Autorzy zebrali się w sobie i z okazji Dnia Książki wydali e-book dla wszystkich, którzy również pałają do tomów wielką miłością.

         Opowieści te są doprawdy różne, choć w każdej z nich przeplata się ten sam wątek. Nie musicie się więc martwić, na pewno znajdziecie tu chociaż jedną historyjkę, która Was zainteresuje. Porozmawiamy bowiem o literaturze trochę filozoficznie, spojrzymy na nie tak, jak młodzież. Wprowadzimy nieco romantyzmu, a także zbadamy je od strony kryminalnej. I oczywiście nie zabraknie humoru. Jednym słowem: dla każdego coś dobrego. J

         Niestety, nie ma możliwości napisania dłuższej recenzji. Chciałabym opowiedzieć Wam o każdym fragmencie, szczególnie o historii z morderstwem i pasażerką, które podobały mi się chyba najbardziej. Jednak tak bardzo nie chcę zdradzić treści. Jedyne 100 stron, które zajmuje ten e-book, mieści w sobie tak wiele uczuć, że spodoba się każdemu, kto uwielbia czytać książki, bez znaczenia na gatunek.

         „W czasach popkultury największą siłę dają:
sława – to raz,
pieniądze – to dwa.”

Książki Moja Miłość
Praca zbiorowa
Wydawnictwo e-bookowo
90 str
2011

Za e-booka dziękuję


--------------------

Jeżeli ktoś jest zainteresowany, to zapraszam na stronę z tłumaczeniami książek http://chomikuj.pl/Translate
Książki moja miłość / Praca zbiorowa Książki moja miłość / Praca zbiorowa Reviewed by Unknown on sobota, sierpnia 06, 2011 Rating: 5