Prezentacja maturalna


Witam serdecznie

Nie wiem jak Wy, ale ja już powoli zaczynam przygotowywać się do matury.

 „Już? Tak wcześnie?” – zapytacie. Otóż tak. We wrześniu muszę podać temat do prezentacji z polskiego, jaki wybrałam, oraz bibliografię i plan. Czyli w wakacje muszę przygotować chociaż ogólny zarys mojej pracy.

Ciekawi jesteście, jaki temat wybrałam? Otóż ten, który najbardziej mnie dotyczy:

Literatura fantastyczna. Omów jej gatunki na podstawie współczesnych utworów.



Tak. Idealnie.



W każdym razie prosiłabym Was o kliknięcie w poniższą sondę. Bardzo mi to pomoże w dalszej pracy.

SONDA
Który z gatunków fantastyki czytasz najchętniej?

Fantasy
Science-Fiction
Antyutopia
Horror
Paranormal Romance
Urban Fantasy
Nie czytam fantastyki




Może chcecie mi coś podpowiedzieć? O jakich książkach wg. Was warto wspomnieć?


PS. Przypominam o konkursie

Prezentacja maturalna Prezentacja maturalna Reviewed by Unknown on piątek, czerwca 08, 2012 Rating: 5