Informacje + stosik


KONIEC LO

Jakoś w to nie mogę uwierzyć. Nadal. Wczoraj zakończenie roku. Jest wyróżnienie, jest nagroda od burmistrza, wszystko ładnie i pięknie.

Ale mi się chce płakać.

Przez długi czas nie dogadywałam się ze swoją klasą. A teraz zaczęłam. Teraz, kiedy trzeba się rozstać.

O ile za szkołą jako nauką nie przepadam, to za ludźmi będę tęsknić ogromnie, nawet za tymi, o których bym nie pomyślała, że będzie mi ich brak. A jednak.

Teraz nauka. Matura. Strasznie się boję. Nie pisemnych – te raczej powinnam zdać. Ale ustnych. Szczególnie angielskiego, w którym nie jestem najlepsza. Co gorsza, boje się, że trafi mi się jakiś temat o środowisku albo historii – wtedy koniec.

Także tęsknie. I boję się.

I nie wiem, co bardziej.
 
 
Tymczasem stosik. Obiecałam sobie, że przed maturą nie przeczytam żadnej książki, więc na razie będziecie musieli zadowolić się stosikami albo nowościami wydawniczymi.
 
 
1. Zakazane noce z wampirzycą - przeczytałam dopiero I tom tej serii, ale styl autorki bardzo przypadł mi do gustu, więc na półce leży jeszcze kilka kolejnych części
2. Niebo jest wszędzie - może być naprawdę wzruszająca. Uwiodło mnie też, że książka jest napisana niebieską czcionką
3. Nieumarła i niezamężna - w konkursie wygrałam III tom tej serii, więc musiałam zaopatrzyć się w początek
4. Love factor - książka zainspirowana programem X factor
5. Odcień fioletu - polowałam na nią od długiego czasu. I wreszcie się udało
6. Błękitna miłość - błękit, miłość, paranormal, czego chcieć więcej
 
Informacje + stosik Informacje + stosik Reviewed by Unknown on sobota, kwietnia 27, 2013 Rating: 5