Informacje

No więc, dziś kilka informacji dla Was.

Po pierwsze, po prawej, pojawiła się nowa opcja. Możecie wybierać, co chcielibyście przeczytać najbardziej, a co za tym idzie, co ja powinnam przeczytać najszybciej i opublikować recenzję. Na dostępne już książki głosujecie kciukiem w dół lub w górę, kółkiem przewijacie w dół, bo tam są ukryte następne pozycje. No i możecie dodawać własne propozycje, których tam nie ma ;)


Po drugie, szablon cały czas, po trochu, po trochu się zmienia. Jednak mam już przygotowany całkiem nowy, w zielonych kolorkach. Postaram się go opublikować jeszcze w tym miesiącu.

Po trzecie, pamiętajcie o konkursie "Oddam za darmo". Możecie zgłaszać się do 13 lipca do godziny 23:59


Po czwarte, już całkowicie ode mnie - złożyłam w końcu papiery na studia. Wybrałam pedagogikę. Najpierw będę miała wprowadzenia do różnych specjalizacji, a po pierwszym semestrze egzaminy. I w zależności od tego, jak pójdą mi dane egzaminy, na taką specjalizację pójdę. Oczywiście liczę na edukację medialną i mam nadzieję, że uda mi się zakwalifikować właśnie na to. Mam również nadzieję, że poznam tam fajnych ludzi i z kimś się zaprzyjaźnię. Tym bardziej, że jeżdżąc do szpitali, będę musiała mieć od kogo pożyczać notatki :)

I to chyba na tyle. Następna notka, w niedziele z rozwiązaniem konkursu
Pozdrawiam
Informacje Informacje Reviewed by Unknown on czwartek, lipca 11, 2013 Rating: 5