Rozwiązanie konkursu

Tak, to właśnie dziś. Rozwiązanie konkursu.
Przyznam, że długo zastanawiałam się, kogo z Was wybrać. Po tym, jak określiłam kilka odpowiedzi, które przypadły mi do gustu, wzięłam się za oglądanie Waszych blogów i czytanie recenzji. Liczba kandydatów ponownie się zmniejszyła. Z pośród ostatniej trójki zwycięzca został wybrany przez losowanie.
Więc krótko
Zwycięża...













MEGAJRA ROSE









Gratuluję, skontaktuję się z Tobą drogą mailową


A Wam przypominam, że po prawej możecie głosować, jaką książkę powinnam przeczytać w następnej kolejności, czyli czego recenzje chcecie przeczytać. I nie martwcie się, jeżeli nie udało Wam się teraz zwyciężyć. Planuję zorganizować takie konkurs w przyszłości jeszcze raz i wtedy ponownie będziecie mogli wygrać moją książkę ;)
Rozwiązanie konkursu Rozwiązanie konkursu Reviewed by Unknown on niedziela, lipca 14, 2013 Rating: 5