Moja biblioteczka

Heeeeeej :)
Dziś mam dla Was filmik z moją biblioteczką - 20 min, ale mam nadzieję, że wytrzymacie, bo tu i ówdzie będą się pokazywać jakieś obrazki i gadżety :P

A co do biblioteczki... Na tym filmiku jest ułożona w jakimś tam stylu. A dokładnie mówiąc bez stylu, tak po prostu. Po nagraniu tego filmu wszystko wyciągnęłam i ułożyłam alfabetycznie wg autorów. No i fajnie, bo przynajmniej wiadomo, gdzie jaka książka leży i nie muszę się niepotrzebnie przekopywać. Ale... Problem pojawił się, gdy kupiłam sobie nową książkę. Chcąc ją wsadzić alfabetycznie pojawił się problem pod tytułem Na-półce-z-daną-literą-nie-ma-już-miejsca-więc-część-muszę-przełożyć-na-poprzednią-lub-następną-półkę-na-których-również-nie-ma-miejsca-więc-i-stamtąd-muszę-przesunąć-książki-na-inną-półkę-więc-okazuje-się-że-wszystko-muszę-poprzesuwać. I tak w kółko.
Więc zastanawiam się, jak ja ułożyć. Myślałam o tym, aby z tyłu położyć książki, które są już przeczytane i na razie nie będę się musiała do nich dokopywać, a na wierzchu wszystkie nowe, więc wszystko będę widzieć. Ale co wtedy z seriami, których mam np. 6 tomów - 3 przeczytane, a 3 nie. Głupio będzie, jak każdy tom położę na innej półce...
Macie jakieś pomysły, żeby mi doradzić?

A teraz filmik, żebyście wiedzieli, jakie mam półki i na co mogę sobie pozwolić :)

Moja biblioteczka Moja biblioteczka Reviewed by Unknown on sobota, września 28, 2013 Rating: 5