Zabawa


Ostatnio, na jednym z blogów, które odwiedzam, znalazłam fantastyczną zabawę dla osób kochających czytać, czyli mnie i Was. Nawet sama zastanawiam się, czy nie stworzyć jakiejś książkowej zabawy.

No, ale do rzeczy:



1. O jakiej porze dnia czytasz najchętniej?

Po południu. Kiedy jest jeszcze światło dzienne, ale nie za ostre. Szkoda tylko, że najczęściej jestem wtedy w szkole albo muszę się uczyć. A w zimę? Tak szybko robi się ciemno…



2. Gdzie czytasz?

Najczęściej w domu, na balkonie. W weekendy, rano, do mojego pokoju wpada wspaniałe światło słoneczne, więc czytam także u siebie. Ale aby to zrobić muszę obudzić się bardzo wcześnie, bo słońce szybko przechodzi na drugą stronę bloku. Zdarza mi się także zabierać do szkoły książkę lub czytnik. I oczywiście muszę mieć ciszę – nie mogę skupić się przy telewizorze.



3. W jakiej pozycji najchętniej czytasz?

Zależy, gdzie jestem. Jeśli na balkonie lub w szkole to na siedząco. Jeśli w pokoju, to przeważnie kładę się na brzuchu lub na boku.



4. Jaki rodzaj książek czytasz najchętniej?

Oczywiście fantastykę (a muszę się przyznać, że kiedyś jej nienawidziłam!). Szczególnie wszelkiego rodzaje romanse paranormalne. Nie przepadam za tymi brutalnymi.



5.Jaką książkę ostatnio kupiłaś albo dostałaś?

Cóż, pomijając ten stos 40 książek stojący na półce i kupiony po promocji? J Ostatnio od wydawnictwa otrzymałam Klątwę Tygrysa. Szkoda tylko, że nie mam zbytnio czasu, by ją przeczytać. Może uda mi się teraz, w majówkę?



6. Co czytałaś ostatnio?

Zmysłowa Gra, którą otrzymałam od wydawnictwa wraz z Klątwą Tygrysa.



7.  Co czytasz obecnie?

Wyżej wymienioną Klątwę Tygrysa. A ze względu na brak czasu czytam ją już jakieś 2 tygodnie…



8. Używasz zakładek czy zaginasz ośle rogi? Jeśli używasz zakładek, to jakie one są?

Przenigdy nie zaginam rogów. Zawsze zakładki, przeważnie takie, które nieraz dodają do książek, przysyłają mi wydawnictwa. Niektóre robię sama.



9. Ebook czy audiobook?

Mam problemy ze wzrokiem, więc raczej wolałabym audio. Ale w tej wersji jest niewiele książek, na które mam ochotę. A że ostatnio zakupiłam sobie czytnik – trzeba to wykorzystać.



10. Jaka jest Twoja ulubiona książka z dzieciństwa?

Ojej. W ogóle nie pamiętam nic z dzieciństwa. W sumie, jedyna książka, którą pamiętam, to Pies, który jeździł koleją, ale to dlatego, że ciągle przy tym płakałam. O, i pamiętam jeszcze Karolkę.



11. Którą z postaci literackich cenisz najbardziej?

Nie wiem. Serio. Nie ma takiej postaci. Podczas czytania utożsamiam się z głównym bohaterem, a przeważnie potem mi przechodzi :P
Zabawa Zabawa Reviewed by Unknown on piątek, kwietnia 27, 2012 Rating: 5