Wrap Up | Kwiecień

Kwiecień był bardzo pracowitym miesiącem, jeśli chodzi o studia. O dziwo, przeczytałam jeszcze więcej niż w zeszłym miesiącu! Może to kwestia, że w kwietniu udało mi się zapoznać z perełkami, które wchłaniałam w mgnieniu oka? :)

A więc oto, co przeczytałam w kwietniu (+ linki do recenzji, jeśli takowe powstały)


1. Akademia Dobra i Zła - Soman Chainani - czyli opowieść typowo baśniowa, o tym, jak powstają dobre i czarne charaktery znanych nam baśni (Recenzja + Video)
2. Zakon Mimów - Samatha Shannon - czyli drugi tom cudnego Czasu Żniw, w którym pokochałam ujawniającego się Benedicta Cumberbatcha (Recenzja + Video + Trailer)
3. Biorąc Oddech - Rebecca Donovan - czyli trzeci i ostatni tom serii Oddechy, łączący wszystkie wcześniej pojawiające się wątki. Chyba najlepszy z całej serii. (Recenzja)
4. Girl Online - Zoe Sugg - czyli książka napisana przez najpopularniejszą vlogerę (lub też wcale nie przez nią), młodzieżowa obyczajówka z przyjaźnią i miłością oraz z blogiem w tle (Recenzja + Video)
5. Starter - Lissa Price - czyli wizja przyszłości, w której, jako starsi ludzie, będziemy mogli wypożyczać sobie ciała młodszych osób, by znowu móc chodzić na dyskoteki (Recenzja + Video)
6. Byliśmy Łgarzami - E. Lockhart - czyli powieść dość skomplikowana, w której treść jest mało ważna, ale warto pochylić się nieco nad ukrytym znaczeniem. Recenzja pojawi się na dniach.
7. Maybe Someday - Colleen Hoover - czyli moje pierwsze spotkanie z tą autorką, ale za to jakie udane! Piękna opowieść o miłości, której być nie powinno (Recenzja + Video)

Zapraszam również do oglądania wersji video, by dowiedzieć się czegoś więcej na temat danej książki. Może te usłyszane 3 zdania zachęcą Was do przeczytania dłużej recenzji albo - od razu - do zakupu książki?


A Wam jak poszło w tym miesiącu?


Wrap Up | Kwiecień Wrap Up | Kwiecień Reviewed by Unknown on sobota, maja 02, 2015 Rating: 5