Majowy Wrap Up + STWÓRZ MÓJ TBR (czerwiec)

Zakończył się maj, a więc czas podsumować czytelniczo ten miesiąc. Ale oprócz zwyczajnego podsumowania, mam dla Was coś nowego, coś czego jeszcze nie było i coś, przez co ZAWŁADNIECIE moim kanałem i blogiem



WRAP UP (maj)


1. Cudowne Tu i teraz / Tim Tharp – opowieść o Sutterze, rozrywkowym nastolatku, dla którego ważne są imprezy i alkohol, aż tu nagle spotyka na swojej drodze nieśmiałą dziewczynę. Skończyło się inaczej, niż myślałam i niestety to mnie zirytowało. RECENZJA
2. Charlie / Stephen Chbosky – krótka historia tytułowego Charliego w formie epistolarnej, z której dowiemy się, jak ciężkie jest dorastanie. Może i urocza, ale chyba jestem na to za stara. RECENZJA / VIDEO RECENZJA
3. Próba Żelaza / Cassandra Clare & Holly Black – jeden chłopiec przeżył atak Wroga, od tej pory ma na ciele znak, a teraz trafia do szkoły magii. I nie, nie mam na myśli Harrego Pottera. Opis zadziwiająco podobny, ale tylko początek. Potem się rozkręca, a na koniec zaskakuje. Polecam. RECENZJA / VIDEO RECENZJA
4. Mara Dyer. Przemiana / Michelle Hodkin – drugi tom cudownej, psychodelicznej opowieści o dziewczynie, której umysł płata figle, a my, wraz z nią, nie wiemy, co dzieje się naprawdę. Kocham, kocham, kocham. RECENZJA
5. Nethergrim. Otchłanny / Matthew Jobin – pierwszy tom nowej, średniowiecznej serii dla fanów Johna Flanagana. Magia, potwory. Dobre dla młodzieży, ja trochę się początkowo wynudziłam. RECENZJA
6. Prawo Przyciągania / Simone Elkeles – drugi tom Idealnej Chemii, czyli new adult z Meksykanami na pierwszym planie. Nieco gorszy niż tom pierwszy, z prawdziwym dupkiem jako głównym bohaterem. RECENZJA


W czerwcu może nie być najlepiej. Sesja. Czarno to widzę, ale będę się starała czytać jak najwięcej.

---------------------------------------------------------------------



A teraz niespodzianka. Nigdy nie robiłam planów czytelniczych na kolejny miesiąc, bo znam swoje możliwości - zawsze coś wypadnie i potem czuję się zawiedziona, bo nie wyszło. Ale prosiliście, prosiliście, więc oto niespodzianka - STWÓRZ MÓJ TBR
Na koniec każdego miesiąca pokażę Wam kilka pozycji, które albo chcę przeczytać w pierwszej kolejności, albo poniekąd muszę, bo to egzemplarze recenzenckie. Jest jednak ich wyjątkowo dużo i nie dam rady przeczytać ich wszystkich w jednym miesiącu. Dlatego to Wy będziecie mogli pisać w komentarzach, po które pozycje powinnam wziąć się w pierwszej kolejności i przeczytać już, natychmiast, w ciągu nadchodzącego miesiąca. A więc to Wy macie władzę nad moim blogiem i kanałem i nad tym, co się na nich w najbliższym czasie ukaże.
Mam nadzieję, że taki pomysł się Wam podoba.
A oto mój wielki stos do przeczytania na już:


Stwórz mój TBR z książek:
Legenda. Rebeliant
Angelfall
Eleonora&Park
Zostań, jeśli kochasz
Przybysze
Dopóki nie zgasną gwiazdy
FEED
Dziesięć płytkich oddechów
Szklany Tron
Miasto Kości
Pisane Szkarłatem

------

Wersja video Wrap Upu i TBRu



------


A więc to koniec dzisiejszej notki. Czekam na Wasze opinie, za które książki powinnam wziąć się w pierwszej kolejności, które mi polecacie i co Wy przeczytaliście w maju, a na co polujecie w czerwcu.
Na zakończenie dwie piosenki, które, z wiadomych przyczyn, rządziły mną w tym miesiącu

Majowy Wrap Up + STWÓRZ MÓJ TBR (czerwiec) Majowy Wrap Up + STWÓRZ MÓJ TBR (czerwiec) Reviewed by Unknown on czwartek, czerwca 04, 2015 Rating: 5