BookHaul z października


Czy ktoś z Was jest ciekaw, jakie smakowite książkowe kąski przybyły do mnie w październiku? Bo nie ukrywam, że trochę się tego nazbierało!

Video:

-----------------------------------------------


1. i 2. Dwa egzemplarze Po Bandzie, czyli jak napisać potencjalny bestseller Jakuba Winiarskiego i Jolanty Rawskiej od Wydawnictwa Prószyński i S-ka. Miejmy nadzieję, że zdziała cuda i już niedługo będę rozsyłać Wam do recenzji moją książkę ;) Konkurs już wkrótce.
3. Światło, którego nie widać - Anthony Doerr od Wydawnictwa Czarna Owca. Już zrecenzowana i przyznam, że rozumiem wszystkie zachwyty. Inna sprawa, że historia i wojny to nie do końca mój klimat.
4. Serce ze szkła Kathrin Lange od Wydawnictwa Muza - powieść niby różowa, ale podobno gotycka i mroczna, więc liczę na to, że mi się spodoba.
5. Imperium Ognia Sabaa Tahir lepiej znane jako An Ember In The Ashes od Wydawnictwa Akurat. Za granicą ta powieść jest tak wielbiona, że oczywiście musiałam zdobyć nasza rodzimą wersję (choć płaczę po nocach nad okładką).
6. Aplikacja Lauren Miller od Feeria Young to egzemplarz finalny książki, którą już Wam recenzowałam i, co więcej, objęłam ją patronatem - więc wiedzcie, że warto!
7. Czy wspominałam, że cię kocham? Estelle Maskame od Feeria Young, które, niestety, kompletnie nie przypadło mi do gustu. O tej brazylijskiej telenoweli mówiłam więcej tutaj.
8. W sieci umysłów Jamesa Dashnera od Wydawnictwa Albatros to naprawdę zacna wizja przyszłości. Jak wspominałam, gry komputerowe są modne i kto wie, czy nie wymyślą czegoś takiego?
9. Obca Diany Gabaldon to mój jedyny zakup z października. Tyle się o tym mówi, a mi udało się ją upolować za 18 zł, więc nie mogłam się powstrzymać. A potem obejrzę serial :)
10. i 11. Wszystkie jasne miejsca Jennifer Niven, lepiej znane jako All the Bright Places od Wydawnictwa Bukowy Las. Czuję, że będzie mega wzruszająco. Jak widzicie, pojawi się również konkurs.
12 i 13. Dzień 21 Kass Morgan od Bukowego Lasu, czyli kontynuacja Misji 100. A ja nadal nie wiem, czy powinnam oglądać serial...? I będzie konkurs ^^
14. Oddawaj różdżkę, Phong - Łukasz Wasilewski, to pokaźna cegiełka, którą otrzymałam od samego autora i podczytuję ją na czytniku.
15. Z innej bajki - Jodi Picoult i Samathy Van Leer to ebook od księgarni Virtualo. Recenzja pojawi się jutro. 

Co radzicie mi czytać w pierwszej kolejności? Czego recenzji nie możecie się doczekać?


Przypominam o październikowym Wrap Upie i TBR na listopad - czekam na Waszą pomoc w doborze lektur!
BookHaul z października BookHaul z października Reviewed by Unknown on sobota, listopada 07, 2015 Rating: 5