Wrap up (książki + seriale) + BookHaul + TBR | LIPIEC


Jako że w lipcu ani nie oglądałam dużo, ani nie czytałam wiele, ani nic nie kupiłam, to postanowiłam połączyć to wszystko w jeden post.

Podsumowanie w wersji video:

WRAP UP - KSIĄŻKI

W lipcu przeczytałam tylko 4 książki, za to każda z nich liczyła sobie ponad 400 stron. 
  • Miesiąc zaczęłam z wychwalanym przez wszystkich Promyczkiem Kim Holden, który jednak nieco mnie rozczarował. Spodziewałam się ochów i achów, a tu było całkiem nudno, do tego z drobnymi błędami i nieścisłościami. Nie zmienia to jednak faktu, że książka jest dobra. Ale tylko dobra.
  • Mojego kaca książkowego spowodowanego przygotowywaniem do obrony licencjatu zwalczył Dwór Cierni i Róż, który stał się moją ulubioną książką roku 2016. Za baśnią o Pięknej i Bestii nigdy nie przepadałam, ale takie drobne nawiązanie jak najbardziej mi odpowiadało. Nie przejmuję się wytykanymi tej powieści wadami, bo zakochałam się w niej bez pamięci, co było widać na mojej, nie do końca normalnej, video recenzji.
  • Kolejną lekturą było Powietrze, którym oddycha Brittany C. Cherry, które zaintrygowało mnie do tego stopnia, iż na pewno sięgnę po inne książki jej autorstwa. Spodziewałam się płytkiego i ckliwego new adult, otrzymałam niezwykle dojrzałą lekturę o cierpieniu i walce z nim.
  • Lipiec zakończyłam z wychwalaną za granicą V.E. Schwab i jej Mroczniejszym Odcieniem Magii. Książka okazała się być bardzo dobrym, pełnym akcji fantasy, jednak nie tak dobrym, jak mogłabym tego oczekiwać. Nie przeszkadza mi to jednak, by sięgnąć po inne pozycje jej autorstwa.


WRAP UP - SERIALE

Jeżeli chodzi o oglądanie, to również szału nie było.
  • Przypominałam sobie wyrywkowe odcinki z piątego, szóstego i siódmego sezonu Doctora Who, czyli z Mattem Smithem. Niektóre bardzo mi się podobały, innych nie kojarzyłam, więc przypomniałam sobie swojego ulubionego lekarza :)
  • Zakończyłam oglądanie pierwszego sezonu Sposobu na morderstwo. Ten serial jest tak dobry! (chcecie może recenzję?). Te wszystkie cliffhangery i cudowny Jack. Mam nadzieję, że w sierpniu uda mi się obejrzeć drugi sezon.

BOOKAHAUL

Moje półki wzbogaciły się o 8(9) nowych pozycji.
  • Powietrze, którym oddycha Brittany C. Cherry od wydawnictwa Filia
  • Mroczniejszy odcień magii V.E. Schwab od wydawnictwa Zyska i S-ka
  • Strażniczka książek Mechthild Glaser, wygrana w konkursie
  • Przekonaj mnie, że to ty Anna Karpińska od wydawnictwa Prószyński i Sk-ka
  • Stinger, Calder i Eden Mia Sheridan od wydawnictwa Septem
  • Moje nowe życie Meg Rosoff od wydawnictwa YA!


CO SIĘ DZIAŁO?


A NA INSTAGRAMIE


TBR NA SIERPIEŃ

W tym miesiącu wyjątkowo postanowiłam nie losować karteczki z mojego słoiczka TBR. Wszystko dlatego, że w sierpniu odbędzie się maraton czytelniczy 7ReadUp, w którym będę mierzyć się z 10 wyzwaniami. I tak polegnę, więc po co dokładać do tego jedenasty? ;)


Wrap up (książki + seriale) + BookHaul + TBR | LIPIEC Wrap up (książki + seriale) + BookHaul + TBR | LIPIEC Reviewed by Unknown on piątek, sierpnia 05, 2016 Rating: 5