Wrap up (czerwiec) + Stwórz Mój TBR (lipiec)

Już lipiec? Ale jak to tak? Przecież dopiero co robiłam podsumowanie maja! Za szybko to, za szybko!

I, jak co miesiąc, prezentuję Wam książki, które przeczytałam w czerwcu – jest ich duuuużo, biorąc pod uwagę, że grasowała krwiożercza sesja!. A potem czekam na Wasze głosy, abyście wybrali, co mam czytać w lipcu :)


WRAP UP (czerwiec)


1. Eleonora&Park | Rainbow Rowell – wszyscy zachwalali. Potwierdzam, że lekka i przyjemna, że dobrze szło mi przy niej odstresowanie od nauki, ale jednak szału nie było. | RECENZJA | VIDEO |
2. Dopóki nie zgasną gwiazdy | Piotr Patykiewicz – bardzo dobra, dopracowana wizja przyszłości po Upadku z mrozem, śniegiem i zaspami. Dla młodzieży i dorosłych. | RECENZJA | VIDEO |
3. Toxic | Rachel Van Dyken – drugi tom serii Zatraceni. Tym razem trochę czasu poświęcimy Gabe’owi. Bardzo dobra, poruszająca ciężkie tematy, wzruszająca, a jednak podobała mi się nieco mniej niż tom pierwszy. | RECENZJA | VIDEO |
4. Co, jeśli… | Rebecca Donovan – Kolejna powieść od autorki serii Oddechy. Ponownie – bardzo dobra, refleksyjna, ale fabularnie nieco nudnawa. Podobna do Papierowych Miast Johna Greena. | RECENZJA |
5. Pod kloszem | Meg Wolitzer – Jestem nią mile zaskoczona. Młodzieżówka, może lekko niedopracowana, ale opowiadająca o psychice ludzkiej i kwestii straty. Nawiązania do Sylvii Plath. | RECENZJA | VIDEO |

STWÓRZ MÓJ TBR (lipiec)

Poniżej prezentuję Wam książki, które chcę (lub muszę) przeczytać jak najszybciej. Czekam więc na Wasze komentarze, co powinnam przeczytać w pierwszej kolejności, a co może poczekać.


1. Przybysze – Melissa Marr
2. Pod Skrzydłami Matki Mroku – Kathrin Szczepanik
3. Legenda: Rebeliant – Marie Lu
4. Angelfall – Susan Ee
5. Zostań, jeśli kochasz – Gayle Forman
6. Dziesięć płytkich oddechów – K. A. Tucker
7. Mara Dyer. Zemsta – Michelle Hodkin
8. PKŚ: Feed – Mira Grant
9. Miasto kości – Cassandra Clare
10. Pisane Szkarłatem – Anne Bishop

Wersja video



Czekam na Wasze głosy, komentarze i opinie :)
Wrap up (czerwiec) + Stwórz Mój TBR (lipiec) Wrap up (czerwiec) + Stwórz Mój TBR (lipiec) Reviewed by Unknown on sobota, lipca 04, 2015 Rating: 5