Wrap Up (grudzień) + TBR (styczeń)


Nie wiem, jak u Was, ale u mnie śniegu ani widu, ani słychu. Nie przeszkadza mi to jednak w przyodzianiu zimowej czapuchy i przygotowaniu dla Was podsumowania miesiąca i planów czytelniczych na styczeń!
Wersja video:


Tradycyjnie rozpoczynamy od podsumowania miesiąca



1. Miesiąc rozpoczęłam z książką Ender, czyli zakończeniem duologii Starter. Słyszałam mnóstwo negatywnych opinii, a jednak jestem zadowolona z lektury.
2. Wstyd do zakończenie serii Zatraceni, w której jestem zakochana miłością wieczną i nieodwzajemnioną, bo autorka lubi bawić się moimi emocjami.
3. Serce ze szkła było dobrą, ale nie idealną książką. Różową okładkę uratowały gotyckie klimaty, zjawy, duchy i klątwy jak z horroru o nawiedzonym domu.
4. Maybe not okazało się być dopełnieniem Maybe Someday, nie przynoszącym jednak niczego przełomowego. Co nie zmienia faktu, że nakreśla nam sytuacje z zupełnie innej perspektywy.
5. Ember in the Ashes, czyli Imperium Ognia zachwalane za granicą. Kto by przypuszczał, że zainteresuje mnie historia taka jak ta?





1. W grudniu trwała akcja SecretLastBooks, podczas której kończyliśmy rozpoczęte serie. 
2. Grudzień był równie zapracowanym miesiącem, jak każdy poprzedni. To także miesiąc świąt, o których opowiem Wam dokładniej w nadchodzącym stosiku.
3. W grudni także przybyła do mnie pierwsza paczka z cyklu EpikBox
4. Miałam dla Was także kilka rad i ćwiczeń, które mogłyby Wam pomóc w szybkim czytaniu.
5. W tym miesiącu zaczęło mnie nawiedzać wiele myśli - pod postacią najróżniejszych pomysłów. Jak tylko znajdę na nie czas, będę je realizować i dzielić się nimi. Mam nadzieję, że będziecie zadowoleni z nadchodzących zmian.


1. Oczywiście zapraszam Was do udziału w akcji SecretFirstBooks - wraz z początkiem nowego roku, przez cały styczeń staramy się czytać wszystko, co nowe - rozpoczynać nowe serie, sięgać po nieznanych nam autorów, chwytać się gatunków, z którymi nigdy nie mieliśmy styczności.
2. Styczeń to też miesiąc sesji. Niestety. 
3. I TBR. Co wylosowałam tym razem?
DRUGI TOM SERII
Czekam więc na Wasze propozycje. Mam kilka książek na oku, ale nie wiem, czy uda mi się po nie sięgnąć (najpierw wypadałoby wygramolić się z zaległości recenzenckich)

SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU!

Wrap Up (grudzień) + TBR (styczeń) Wrap Up (grudzień) + TBR (styczeń) Reviewed by Unknown on wtorek, grudnia 29, 2015 Rating: 5