Wrap Up (listopad) + TBR (grudzień)



Listopad dobiegł końca. Grudzień to piękny miesiąc (o ile będzie padał śnieg). A biorąc pod uwagę obowiązki... Cóż, może nie być tak pięknie.


Video:



1. Miesiąc zaczęłam z PLAYLIST FOR THE DEAD. Ta krótka historyjka okazała poruszać poważny temat samobójstw, cierpienia i spoglądania na to z perspektywy rodziny ofiar.
2. RUINA I REWOLTA okazała się być zacnym zwieńczeniem TRYLOGII GRISZA. I, ah, chyba nie wybaczę autorce, jak złamała moje serduszko!
3. Okładka, którą zachwycałam się, odkąd pierwszy raz ujrzałam ją na zagranicznym Booktubie, należy do POJEDYNKU, pierwszego tomu serii Niezwyciężona. Książka naprawdę świetna, jednak... Nie nazywałabym jej dystopią, do której należy.
4. Drugi tom Pięknej Katastrofy, czyli CHODZĄCA KATASTROFA. Nie była idealna, jednak w ciekawy sposób poinformowała nas o wydarzeniach, z których nie zdawaliśmy sobie wcześniej sprawy.
5. PODARUJ MI MIŁOŚĆ to dwanaście świątecznych opowiadaniach napisanych przez topowych autorów literatury młodzieżowej. Od razu wprawiłam się w zimowy klimat i czekam na śnieg!
6. Miesiąc zakończyłam ze SKOKIEM. Kocham takie lekkie kryminały w typie filmu sensacyjnego, a w tym wypadku mamy jeszcze do czynienia ze świetnymi intrygami na miarę Sherlocka.





 - Listopad nie był wyjątkowo bogaty w lektury. Okazał się wyjątkowo trudny na studiach - i to nie koniec. Podejrzewam więc, że będę się tu pojawiać rzadziej i mniej czytać. Niestety.
 - Ogłosiłam także dwie akcje, a dokładnie jedną dwumiesięczną. W grudniu możecie brać udział w Secret Last Books - kończymy rozpoczęte serie. Natomiast styczeń spędzimy z Secret First Books, czyli będziemy rozpoczynać nowe serie i poznawać nowych autorów i gatunki. Więcej TUTAJ
 - W listopadzie także rozpoczęłam dwa konkursy, które nadal trwają. TU możecie wygrać grube kompendium wiedzy na temat pisania własnych bestsellerów, natomiast TU mam dla Was całą trylogię Grisza od Leigh Bardugo.
 - W tym miesiącu rozpoczęłam także nowy dział zatytułowany Secret Art. Będę dzieliła się z Wami różnymi plastycznymi pracami. Na pierwszy ogień poszło DIY DOODLE BOOKMARK.


A w grudniu znowu może być ciężko. Tak jak wspomniałam - może być coraz gorzej. Ale będziemy się trzymać i starać.
Cały czas pracuję także nad tajemniczym projektem. Liczę na to, że uda mi się z nim ruszyć od nowego roku.
Jeżeli chodzi o lektury na grudzień, na pewno będę czytała jakieś ZAKOŃCZENIA SERII - bo w końcu zaczęliśmy SecretLastBooks. Jakie? Jeszcze zobaczymy, ale będę się tym pewnie dzielić na stronie WYDARZENIA.
A co wylosowałam ze swojego słoiczka TBR?
Padło na kategorię
CZERWONE ELEMENTY
i właśnie taką, minimum jedną książkę, będę musiała przeczytać w grudniu. Macie jakieś pomysły? Może uda się połączyć to jakoś z zakończeniami serii? Czekam na Wasze propozycje ;)


Wrap Up (listopad) + TBR (grudzień) Wrap Up (listopad) + TBR (grudzień) Reviewed by Unknown on wtorek, grudnia 01, 2015 Rating: 5