Stosik Listopadowy



Yay! 
Kto by pomyślał, że listopad będzie taki obfity w książki! Boję się, że grudzień (kiedy są święta) i styczeń (kiedy mam urodziny) nie będą w stanie tego przebić.

Tak więc oto moje nowe nabytki. Co myślicie?




Jednak na zdjęciu nie znalazły się wszystkie - tak to jest, jak listonosz przychodzi zaraz po wykonaniu zdjęcia.
Więc jeżeli chcecie zobaczyć, co jeszcze mi przybyło, oraz posłuchać skąd mam dane pozycje i jakie jest moje do nich nastawienie, a także jaką pracą wygrałam książki w konkursie, zapraszam do obejrzenia video poniżej. 
Gratuluję, jeśli wytrwacie do końca. Dla tych, którzy wytrwają nagroda - na końcu będą śmiechy z unoszeniem stosu a także, klasycznie, bloopersy ;)



EDIT: Ktoś z Was jest w stanie powiedzieć, ile mogły ważyć książki, które podnosiłam na koniec? :)

Stosik Listopadowy Stosik Listopadowy Reviewed by Unknown on sobota, listopada 29, 2014 Rating: 5