Adam Lambert Book Tag - original


Nie jestem do końca normalna i wszyscy to wiemy. Mam bzika na punkcie kilku postaci fikcyjnych, takich jak Sherlock, ale zachwycam się również tymi żywymi. Na przykład Adamem Lambertem.


To rzeczywiście jest mój idol od jakichś 7 lat. Miłość ta wzmocniła się po koncercie, na którym byłam w kwietniu. O nim i o mojej historii z Adamem w tle mówiłam Wam TUTAJ, więc nie będę się rozgadywać. Jednym słowem - ten człowiek ma na mnie ogromny wpływ.

W związku z tym zdecydowałam się przygotować swój własny tag w oparciu o piosenki Adama Lamberta. Nie wszystkie, tylko 10, ale wierzcie, jak ogromnym trudem okazało się dla mnie ograniczenie ich do tej liczby.

Video jest dość długie, ale to dlatego, że trochę tam śpiewam, tańczę i ogólnie się wygłupiam, bo takie ADHD mi się włącza, gdy mówię o czymś, co kocham.
Do tagu nominuję oczywiście wszystkich fanów Adama i książek.






Adam Lambert Book Tag - original Adam Lambert Book Tag - original Reviewed by Unknown on czwartek, maja 26, 2016 Rating: 5